krzywa przegroda nosowa

1. Data: 2007-02-16 20:21:10

Temat: krzywa przegroda nosowa
Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam skrzywioną przegrodę nosową. Chcę wykonać zabieg prostowania przegrody w
ramach NFZ. Poza tym mój nos ogólnie jest krzywy w części kostnej, i wiem,
że zabieg taki nie obejmuje "prostowania" całego nosa. W związku z tym mam
pytanie - czy po wyprostowania tylko przegrody mój nos może być jeszcze
bardziej krzywy czy, mam nadzieję, prostowanie przegrody nie wpływa na
wizualną zmianę nosa?

2. Data: 2007-02-16 20:36:08

Temat: Re: krzywa przegroda nosowa
Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> krzywy w części kostnej, i wiem,

Czyli nieco przechylony w jedna strone.

3. Data: 2007-02-16 22:28:40

Od: Kranu <k...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):
> [...]
> pytanie - czy po wyprostowania tylko przegrody mój nos może być jeszcze
> bardziej krzywy czy, mam nadzieję, prostowanie przegrody nie wpływa na

W moim przypadku prostowanie przegrody nie wplynelo ani troche na jego
zewnetrzny wyglad. Oczywiscie pomijajac opuchlizne po zabiegu ;)

--
pozdrawiam,
Kranu

dziwne kręcenie w głowie ;/
Psycholog w Katowicach lub Chorzowie z NFZ
Michał Tombak
Białko w moczu - przyczyna - proszę o odpowiedź
homeopatia