ksiazka Robotki Reczne

1. Data: 2004-12-16 12:53:59

Temat: ksiazka Robotki Reczne
Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj jestem Madziak Maruda;)
Tak mnie naszlo cos i sie zastanawiam, czy ja mam wypaczony gust czy cos nie
tak.
Mam ksiazke Robotki Reczne, ktora bardzo sobie chwale, ze wzgledu na opis
technik i ladne wydanie.
ale sluchajcie, zastanawiam sie, dlaczego tam sa podane takie brzydkie
przyklady, wzory gotowych wyrobow:( Ja nie wiem, czy ktoras z nas by
zalozyla sweter kimonowy, ktory tam jest pokazany (str 51). Takie piekne
rzeczy mozna wyczarowac, a tam nic w zasadzie mnie nie olsnilo. (no, jeden
patchwork byl piekny;)
I tak sobie siedze z bolacym uchem i marudze.
i mam wyrzuty sumienia przed moim szefem, ze zwolnienie wciaz.

MadziaK - maruda i krytykant - ale mimo wszystko ksiazka warta polecenia.

www.robotki-madziaka.prv.pl

1. Data: 2004-12-16 13:05:57

Temat: Re: ksiazka Robotki Reczne
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> patchwork byl piekny;)
> I tak sobie siedze z bolacym uchem i marudze.
> i mam wyrzuty sumienia przed moim szefem, ze zwolnienie wciaz.

A z którego roku to jest książka? Moze to jest odpowiedź na Twoje pytania?

Kasia

1. Data: 2004-12-16 13:57:30

Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie przejmój się ja też siedzę w domu i marudzę, a szef to mnie chyba wywali
bo siedzę na zwolnieniu już miesiąc, i na nic nie mam ochoty choć takie
wielkie miałam plany jak szłam na wolne.
Może to nostalgia przedświąteczna? sama nie wiem, a książkę mam i bardzo mi
się podoba syla

aniołeczki xxx
[OT] Hasła do numerów komórkowych
aniołki