ksztan

1. Data: 2003-02-21 15:13:06

Temat: ksztan
Od: "Ribr" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, zauwazylem ze z mojego kasztana (ok 80 lat) z calego
pnia i galezi odpada kora? Co moze byc przyczyna?
pozdrawiam
ribr

2. Data: 2003-02-21 16:27:17

Temat: Odp: ksztan
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ribr <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b35fpu$a84$...@n...onet.pl...
> czesc, zauwazylem ze z mojego kasztana (ok 80 lat) z calego
> pnia i galezi odpada kora? Co moze byc przyczyna?
> pozdrawiam
> ribr
Prawdopodobnie 80 lat.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-02-21 16:59:43

Temat: Re: ksztan
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ribr" <r...@p...onet.pl> wrote in news:b35fpu$a84$1@news.onet.pl:

> czesc, zauwazylem ze z mojego kasztana (ok 80 lat) z calego
> pnia i galezi odpada kora? Co moze byc przyczyna?
> pozdrawiam

A nie byl on zalany w ciagu ostatnich 5 - 6 lat?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

4. Data: 2003-02-21 17:24:59

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyt lakoniczny opis problemu. Nie napisałeś ile tej kory odeszło, z której
strony, jaka był kondycja kasztanowca jesienią.
Być może powodem są mrozy i słońce.
W dzień słońce, w nocy mróz, skoki temperatury i kora pęka.

--
Rafał Wolski

5. Data: 2003-02-21 17:31:09

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie napisałeś ile tej kory odeszło,

Dobra, widzę, jest ile, ale to i tak za mało opisane. W każdym razie jeśli
ta kora schodzi tak radykalnie, to dociekanie przyczyn mija się niejako z
celem. Drzewa już się raczej nie da uratować.

--
Rafał Wolski

6. Data: 2003-02-21 17:33:12

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Ribr napisał(a) w wiadomości: ...
>czesc, zauwazylem ze z mojego kasztana (ok 80 lat) z calego
>pnia i galezi odpada kora? Co moze byc przyczyna?

Kasztan czy kasztanowiec? Jesli mial dotad dobre warunki, to kora nie odpada
z samej starosci (jak postuluje Janusz).

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2003-02-21 19:13:59

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

> A nie byl on zalany w ciagu ostatnich 5 - 6 lat?
No przecież musiał przez tyle lat choć raz być zalany . Jak to kasztan.
Bo o udział w klubie AA go nie podeirzewam. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2003-02-21 22:16:32

Od: "Too Old" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:b35nrr$rdu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Kasztan czy kasztanowiec?

Jak może nie zauważyłeś jest to ksztan.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

9. Data: 2003-02-21 23:27:06

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too Old <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b368b2$2ci$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
> wiadomości news:b35nrr$rdu$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Jak może nie zauważyłeś jest to ksztan.

Łoj, Krzysztofie!
Ja jednak zuważyłem że tytułowy "ksztan" w tekście, w innej formie
gramatycznej napisany został "kasztana".
A więc literówka.
No to się, kurczę, Krzysztofie umówmy, że z oczywistych literówek nie
będziemy robili sprawy. Bo do poziomu boletusa musielibyśmy doszlusować.
Oczywiście nie mówię tu o sytuacjach gdy "literówka" nadaje zupełnie
zdumiewające znaczenie wypowiedzi i wtedy powód do pożartowania może być
świetny (choć wiemy, że to przypadek, literówka) . Ale tu....???
Pozdrawiam :-)
Janusz do żartów (szczególnie moim kosztem) zawsze chętny (8-PP)

10. Data: 2003-02-22 07:01:28

Od: "Too Old" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A więc literówka.
> No to się, kurczę, Krzysztofie umówmy, że z oczywistych literówek nie

Jesteśmy umówieni ,nie ma sprawy.
Usiłowałem jedynie pokazać trzecią możliwość .;-)
Ja tam do błędów nie przywiązuję wagi .
A wiesz np.że młodzież w sieci używa innych liter?
Np.już tu jush ;wiesz to wiesh ;forum to 4um ; .......

--

Re: ile tawułek w donicę
Re: Adonis amurensis
Re: Nasturcja wieloletnia