kto chce wzory z nowej Burdy xxx?

1. Data: 2003-04-05 12:17:03

Temat: kto chce wzory z nowej Burdy xxx?
Od: Ola <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Udało mi się w końcu bez większych problemów zeskanować: róże, polne
kwiaty, kwiatki wiosenne, drobne motywy kwiatowe i kwiatowy alfabet.
Chętni proszeni na priv!

Są tu jeszcze różne szlaczki, motywy dekoracyjno - wykończeniowe oraz
dwa rodzaje alfabetu ("arabski" i "patchworkowy" - na takim tle
kraciastym). Jakby ktoś to chciał to dajcie znać, zeskanuję.

Teraz zaczynam wzory czarno-białe, głównie róże na obrus i poduszki.
Pozdrawiam z zimowego Gdańska
Ola

1. Data: 2003-04-05 15:02:57

Temat: Re: kto chce wzory z nowej Burdy xxx?
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo bym chciała ten przelicznik ariadny na dmc który jest na drugiej
stronie głównej okładki. z góry dziękuję

Magda

1. Data: 2003-04-06 11:53:49

Od: "Iska" <m...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja moge prosic, moja skrzynka jest pojemna wiec bez klopotu mozesz
przesylac duze porcje
Z góry dziekuje
Iska

pilnie język niemiecki