kto czyta

41. Data: 2002-02-27 11:04:03

Temat: Re: kto czyta
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Zaciura napisał(a):
> Wspaniale i z kulturą rozwinięta dyskusja o właściwych relacjach między
> sprawnymi a niesprawnymi, a w niej od niechcenia rzucone zdanie, stawiające
> poza marginesem użytkowników mniej typowych przeglądarek ;-))))

Eeeee tam, od razu 'poza marginesem'. To tylko fakt: wystarczy
sprawdzić statystyki niektórych serwisów (np. te korzystające ze
statystyk STAT4U). Zwykle więcej niż 90% użytkowników przegląda
strony MiSIEm.

Pozdrowienia,
Robert

42. Data: 2002-02-27 11:30:54

Temat: Odp: kto czyta
Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

> [...]
> sprawdzić statystyki niektórych serwisów (np. te korzystające ze
> statystyk STAT4U). Zwykle więcej niż 90% użytkowników przegląda

A to znaczy, że nie opłaca się robić stron "pod" tych, co to Misiem nie
przeglądają... tak? :))))))))

Przepraszam, ja też NMSP. :))))

Cieplutko,
Scally

43. Data: 2002-02-27 11:48:29

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):
> A to znaczy, że nie opłaca się robić stron "pod" tych, co to Misiem nie
> przeglądają... tak? :))))))))

To już Wy sobie dopowiedzieliście ;-P

Pozdrówka,
Robert

44. Data: 2002-02-27 12:06:56

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

> To już Wy sobie dopowiedzieliście ;-P

A Ty umywasz ręce? :))))
No ładnie. Wsadziłeś kij w mrowisko, a teraz chyłkiem się wycofujesz, tak?
:)))))

Pozdri
S.

45. Data: 2002-02-27 12:33:46

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):
> A Ty umywasz ręce? :))))
> No ładnie. Wsadziłeś kij w mrowisko, a teraz chyłkiem się wycofujesz, tak?

Jak zwykle umywam ręce i idę szukać następnego mrowiska :-)

Pozdrawiam
Robert

46. Data: 2002-02-27 12:49:24

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

> Jak zwykle umywam ręce i idę szukać następnego mrowiska :-)

Uważaj, bo Cię kiedyś te mrówki pogryzą i będzie bolało. :))))
Ale.... czy Ty masz czucie? :))))

Cieplutko pozdrawiam,
Daga

47. Data: 2002-02-27 12:50:17

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):
> Uważaj, bo Cię kiedyś te mrówki pogryzą i będzie bolało. :))))
> Ale.... czy Ty masz czucie? :))))

To zależy od tego czy w zasięgu działań zaczepnych armii mrówek
znajduje się obiekt 'nieprzyjacielski' w literaturze przedstawiany
nieraz jako Telimena :-)))

Pozdrawiam w barwach maskujących,
Robert

48. Data: 2002-02-27 13:14:39

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> To zależy od tego czy w zasięgu działań zaczepnych armii mrówek
> znajduje się obiekt 'nieprzyjacielski' w literaturze przedstawiany

To Telimena gryzie? No tak... ale jak ona ugryzie, to skutki będą bardziej
opłakane niż gdyby gryzła zawzięcie cała armia mrówek. :o) Nie ma nic
gorszego niż rozjuszona kobieta. :o))

> Pozdrawiam w barwach maskujących,

Pozdrawiam tarzając się pod biurkiem ze śmiechu,
Daga

49. Data: 2002-02-27 13:48:46

Od: "Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał

> [...]
> sprawdzić statystyki niektórych serwisów (np. te korzystające ze
> statystyk STAT4U). Zwykle więcej niż 90% użytkowników przegląda

Tu chodzi o co innego - że skoro tylko 10% używa innych przeglądarek, to
znaczy, że można się na nich nie oglądać. Ja zresztą na złośliwość
pozwoliłem sobie niezłośliwie ;-) Uważam, że to sprawa osoby tworzącej
stronę, dla kogo uczyni ją w pełni oglądalną. Natomiast uderzył mnie
kontrast między dyskusją a wtrąconym zdaniem o marginalności użytkowników
innych przeglądarek ;-)
Pozdrawiam
Lech

50. Data: 2002-02-27 21:45:57

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Szymczak" <r...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam.

/.../

> Ty rzecz jasna pytasz o rzecz nieco inną. Wydaje mi się, że mocni
> ludzie wogóle niechętnie mówią o problemach, zwłaszcza takich
> nierozwiązywalnych, tych związanych z niesprawnością. Jeśli już to z
> naprawdę bliskimi osobami. Może pozostali mają inne przemyślenia na
> ten temat.

Racja Robert.
Nikt nie lubi problemów, tak faceci jak i panie.
Ciekawe jak ten problem wyglada na randkach?
A może ktoś z Was zdobył partner(kę)a na życie zawracając mu(jej) gitarę
swoją niepełnosprawnością?
Drugiego człowieka akceptuje się takim jaki jest już na pierwszy rzut oka
- jak sie je ma;-) - albo i nie.
Czasami mając oboje oczu nic się nie widzi a i na odwrót.
Najważniejsze to nie rozczulać się nad sobą i wysoko stawiać sobie
poprzeczki.
Miękkie, to dobre są ziemniaczki do obiadu z odrobiną soli;-)
A życie - jak wielu wie - trzeba " w morde lać" albo ono lać
będzie nas.

Skoro temat tak ciekawy, to proponuję go pociągnąć w Ustroniu - na żywo i we
wszystkich aspektach.

pozdr. - Józek

Biuletyn DPS Forum 23 (25.02.2002)
Komputery dla osob niepelnosprawnych