kto ma naturalny staw ?

11. Data: 2002-03-04 22:21:00

Temat: Re: kto ma naturalny staw ?
Od: Michał Wasiak <m...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar 2002 01:54:12 +0100, s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote:

> [...]

Z całą pewnością.

>ja swoj wykopalem w polowie grudnia ubr
>i lada dzien naniose pierwsze poprawki
>bo choc i teraz nie jest juz typowym oczkiem
>to chce go powiekszyc glownie z mysla o liliach

Ma ktoś jakieś konkretne informacje o grzybieniach białych? Wymagania,
skąd je wziąć itp.

--
Michał Wasiak

12. Data: 2002-03-05 05:23:00

Od: "DR TN" <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam mam taki staw http://www.ogrod.pct.pl/str8_tadeusz_s.html

Witam,

Czy ktos w grupie ma doswiadczenie z kopaniem stawow metoda spychania? ( tzn
spychacz a nie koparka).
Widzialem piekne stawy kopane ta metoda niedaleko miejscowosci Polczyn
Zdroj.
Wlasnie przymierzam sie do takiej robotki.
bede wdzieczny za info
pozdrawiam

Tomek Niemiec

13. Data: 2002-03-05 06:44:43

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of DR TN

[...]

Mozna w ten sposob jak proponujesz ,u mnie byl torf pod spodem i trzy
zrodelka,spychacz by sie utopil,pozostaje tylko koparka przedsiebierna.
Ale jesli grunt pod spodem jest twardy do spyczacz (staliniec) spokojnie
sobie poradzi.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl

14. Data: 2002-03-05 06:47:23

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Michał Wasiak

> [...]
>to chce go powiekszyc glownie z mysla o liliach

Ma ktoś jakieś konkretne informacje o grzybieniach białych? Wymagania,

Grzybienie wymagaja niezbyt glebokiej wody.
U mnie rosly przez pierwsze dwa lata,jak przyszly z rzeki pizmaki to wyciely
wszystko.

15. Data: 2002-03-05 08:06:25

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJKEHADBAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> [...]
> zrodelka,spychacz by sie utopil,pozostaje tylko koparka przedsiebierna.
> Ale jesli grunt pod spodem jest twardy do spyczacz (staliniec) spokojnie

Dokładnie . Tymi dwoma maszynami : koparka i staliniec wykopano chyba
wszystkie stawy w Polsce .
Dodam tylko ,że jeśli koparka ma kłopoty ze względu na grunt to można
zastosować tzw. materace - są to po prostu w metalowej obejmie połączone
belki drewniane , które koparka może sama sobie podkładać pod gąsienice i
posuwać się w głąb grząskiego terenu .

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

16. Data: 2002-03-05 13:58:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2002-03-05 13:58:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ma ktoś jakieś konkretne informacje o grzybieniach białych? Wymagania,
> skąd je wziąć itp.
>
> --
> Michał Wasiak

duzo informacji o liliach wodnych otrzymasz od Appy
czasami bywa tu na liscie
poszukaj jego adresu w starych postach
:)

18. Data: 2002-03-05 22:03:37

Od: "Pawel Milewski" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam!

Jakieś 350 m2. Wykopany koparką. Brzegi obłożone faszyną do wysokości 1m od
dna licząc. Średnia głębokość 1,5 m. Polecam książkę "Hodowla ryb w małych
stawach"
Do nabycia w sklepie wędkarskim na Kruczej w Warszawie. Masa interesujących
wiadomości nie tylko o hodowli ryb ale o roślinach, urządzaniu stawu,
kopaniu itd. Mój staw ma już 5 lat i staje się wspaniały! Pierwsze trzy lata
to okres stabilizacji środowiska, równowagi. Żeby was nie zanudzać to karpie
mam przez cały rok a na jesieni dorastają do 2 kg. Pozdrawiam Paweł
P...@w...pl

19. Data: 2002-03-05 22:51:37

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Milewski" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
od
> dna licząc. Średnia głębokość 1,5 m. Polecam książkę "Hodowla ryb w małych

Autor - Guziur .

--

[...]

Pytanie laika - jak w środku zimy "wychodować" kwiaty jabłoni
mokry piach..
Nowy
Bobry w Warszawie
centradenia replay