które plasty na blizny polecacie?

1. Data: 2005-08-24 19:05:50

Temat: które plasty na blizny polecacie?
Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Maciek jest 1,5 miesiąca po przeszczepie. Dzisiaj lekarz odstawił Linomag i
polecił plastry. Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje na ten temat.

Agata

2. Data: 2005-08-24 19:15:23

Temat: Re: które plasty na blizny polecacie?
Od: "Tomek" <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maciek jest 1,5 miesiąca po przeszczepie. Dzisiaj lekarz odstawił Linomag
> i polecił plastry. Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje na ten temat.

pytaj w dobrych aptekach o plaster na blizny Medipath firmy Medical-Z (moga
nie miec na stanie, ale powinni na twoja prosbe zamowic z hurtowni), sa one
do nabycia takze u chirurgow plastycznych

tomek

3. Data: 2005-08-25 15:39:54

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytaj w dobrych aptekach o plaster na blizny Medipath firmy Medical-Z
> (moga nie miec na stanie, ale powinni na twoja prosbe zamowic z hurtowni),
> sa one do nabycia takze u chirurgow plastycznych

Dostałam właśnie ulotkę tej firmy od lekarza. Pytanie tylko czy one są
najskuteczniejsze z oferty? Widziałam jeszcze Cica-care, Silon. Które
wybrac???
A może zostać przy Contratubexie? A moze Madecassol??
Dylemat wielki....
Pozdrawiam
Agata

4. Data: 2005-08-25 16:24:50

Od: "Tomek" <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam właśnie ulotkę tej firmy od lekarza. Pytanie tylko czy one są
> najskuteczniejsze z oferty? Widziałam jeszcze Cica-care, Silon. Które
> wybrac???

firma jest bardzo dobra, plastry sa sprawdzone i pomoc bardzo skuteczne, a
skoro poleca je tez lekarz to po co kombinowac?

tomek

5. Data: 2005-08-25 16:30:47

Od: "Tomek" <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> firma jest bardzo dobra, plastry sa sprawdzone i pomoc bardzo skuteczne, a
> skoro poleca je tez lekarz to po co kombinowac?

... i na wlasna reke lepiej nie stosuj zadnych masci i innych wynalazkow
oprocz zaleconych przez lekarza plastrow- mozesz niechcacy przedobrzyc;
wiekszosc popularnych masci na blizny moze byc zbyt mocnych na skore dziecka
i to jeszcze swiezo po przeszczepie- lekarz wie co robi

tomek

6. Data: 2005-08-27 09:34:34

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytaj w dobrych aptekach o plaster na blizny Medipath firmy Medical-Z
> (moga nie miec na stanie, ale powinni na twoja prosbe zamowic z hurtowni),
> sa one do nabycia takze u chirurgow plastycznych

Zamówiłam te plastry, zobaczymy. Na noc będę je zakładac, a w dzień
Madecassol lub Contratubex.
dziki!
Pozdraiwam
Agata

7. Data: 2005-08-27 21:54:54

Od: "aspirynka " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z contratubexem bym uwazala(nie znam tego drugiego preparatu)
ja za wczesnie zaczelam stosowac cepan(podobny bardzo sklad do contratubexu)
i niestety to co bylo pieknie zagojonym malutkim szwem rozeszlo sie do
trudnogojacego sie placka ( a wlasnie zaczelam stosowac jakos po miesiacu)
pozdrawiam
aspirynka

8. Data: 2005-08-28 09:04:50

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i niestety to co bylo pieknie zagojonym malutkim szwem rozeszlo sie do
> trudnogojacego sie placka ( a wlasnie zaczelam stosowac jakos po miesiacu)

dziekuje za radę, ale bez zgody lekarza nie zaczełabym stosować leków na
blizny. Stwierdził, że rany są zamknięte i można stosować Contratubex np.
pozdraiwm
dziekuje za odp.
Agata

spermentacja