kuchenka mikrofalowa nie grzeje :(

1. Data: 2015-07-14 15:56:34

Temat: kuchenka mikrofalowa nie grzeje :(
Od: roman <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wczoraj działała , dzisiaj nie grzeje, nie wiem bo się znajomy bawił i
nie wiem czy czegoś nie poprzestawiał w niej. Mikrofala Amica.
Tależ się kręci, wiec chyba bezpieczniki ok.

2. Data: 2015-07-14 17:31:55

Temat: Re: kuchenka mikrofalowa nie grzeje :(
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

roman wrote:
> Witam
> Wczoraj działała , dzisiaj nie grzeje, nie wiem bo się znajomy bawił
> nie wiem czy czegoś nie poprzestawiał w niej. Mikrofala Amica.
> Tależ się kręci, wiec chyba bezpieczniki ok.

może przestawił moc a może przestawił na grill - to na pewno twoja
kuchenka ?

3. Data: 2015-07-15 08:27:59

Od: roman <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 17:31, Jeffrey pisze:

> może przestawił moc a może przestawił na grill - to na pewno twoja
> kuchenka ?

patrzylem z instr obsl i wszystko jest tak jak powinno a nie grzeje

4. Data: 2015-07-15 16:46:23

Od: roman <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bezpiecznik padł

5. Data: 2015-07-31 08:05:38