kudzu

1. Data: 2004-04-27 00:36:12

Temat: kudzu
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Czy ktoś próbował kudzu? Czy rzeczywiście pomaga w walce z nałogiem
tytoniowym?
Moje pytanie bierze się stąd, że handlarze zalecają wielomiesięczną terapię
swoimi tabletkami z wyciągiem kudzu, oferując je po wygórowanych cenach. Mam
wrażenie, że to jest tylko sięganie do naszych kieszeni za pomocą magii
egzotycznego specyfiku.

Czy kudzu jest naprawdę skuteczne? Bardzo proszę o odpowiedzi osoby, które
stosowały ten specyfik.

waldek
===

2. Data: 2004-06-10 20:36:45

Temat: Re: kudzu
Od: "Sylvia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> egzotycznego specyfiku.
>
> Czy kudzu jest naprawdę skuteczne? Bardzo proszę o odpowiedzi osoby, które

Waldku moja rada :
Jeżeli chcesz rzucić palenie to nie zastępuj tego niczym !
Powiedz sobie " nie palę mam to w .... " i nie zastępuj ani nie szukaj
żadnych środków pomocniczych bo wszystko jest lipą i naciąganiem :))))))))
Pozdrówka i Powodzenia !!!

3. Data: 2004-07-13 20:52:40

Od: "TOMASZ MEDYNSKI" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tego samego zdania,kudzu nie próbowałem, ale przeróżnych innych
specyfików tak i wiem że tylko własna decyzja może być skuteczna.
Użytkownik "Sylvia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Powiedz sobie " nie palę mam to w .... " i nie zastępuj ani nie szukaj
> żadnych środków pomocniczych bo wszystko jest lipą i naciąganiem :))))))))

---

4. Data: 2004-07-13 22:13:34

Od: "dżej [DNS.WEBSITE.PL]" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))))))))
***A ja sie nie zgodze. Ludzki organizm i nasza psychika to takie
zalosne 'rzeczy', ktore latwiej oszukac niz cos im zabrac! Coprawda nie
zunaje srodkow (nezwiajmy je) medycznych pomagajacych w rzucaniu
palenia, ale jakies 'substytuty' powinny byc. Chyba lepiej jest skoczyc
z samolotu ze spadochronem niz na sucho, nie?

uzależnienie od alkoholu
terapia dzieci alkoholikow
heroina - jak rozpoznać?
Grupa