kulki serowe

1. Data: 2001-01-16 10:46:41

Temat: kulki serowe
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mialam niedawno okazje zakosztowac indyjskiej kuchni. Utkwil mi w pamieci
szczegolnie jeden smaczek, jedno danie, a wlasciwie sos do tego dania. W
jego skladzie byly takie kuleczki z bialego sera - przypuszczam, ze jakos
wczesniej smazone, czy cos, bo sie nie rozsypywaly. Poza tym wszystko
swietnie przyprawione, pomidorki i te sprawy. Czy moze ktos wie, jak
przyrzadzic podobny sos??

Gosia

1. Data: 2001-01-16 14:57:01

Temat: Re: kulki serowe
Od: "Agnieszka" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyzbys jadla to w barze Green Way w Trojmiescie?

Użytkownik gosia <g...@p...fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:d...@4...com..
.

1. Data: 2001-01-16 18:23:01

Temat: Re: Re: kulki serowe
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@p...wp.pl> napisał(a) na pl.rec.kuchnia:

>Czyzbys jadla to w barze Green Way w Trojmiescie?
>
>Użytkownik gosia <g...@p...fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
>napisał:d...@4...com.
..

Nie, a dlaczego? Jadlam to na pewnym wypadzie zwiazanym z joga, a kucharka
byla dziewczyna , ktora troche czasu spedzila wlasnie w Indiach:))

Pozdrawiam

Gosia

1. Data: 2001-01-16 23:14:37

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

o ile opis jest dokladny, to chodzi wam o paneer - to bylyby biale kulki

ser ten jest robiony z mleka ale do sciecia uzywa sie soku cytrynowego, nie zas
podpuszczki czy bakterii

jesli chodzi o "sos", to jesli byl zielonkawy, to szpinak byl jego glownym
skladnikiem

potrawa mogla wtedy nazywac sie saag paneer

polecam :

http://soar.berkeley.edu/recipes/ethnic/indian/index
all.htm

i szukac pod paneer etc.

jesli bede miala czas, tow sobote przetlumacze wam przepis, ktory sama robie

czasami zamiast tego sera ludzie uzywaja upieczonego tofu, ale ja nie probowalam

powodzenia

iza

1. Data: 2001-01-17 09:36:17

Od: Dorota Szeliga <d...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@y...com wrote:

> czesc,
>
> o ile opis jest dokladny, to chodzi wam o paneer - to bylyby biale kulki

Panir propaguje Uczta Wegetariańska (Magazyn Gazety Wyborczej), przepis
można znaleźć tu:
http://uczta.vege.pl/przepisy/08.html (drugi przepis od góry)

Czy ktoś może już robił według tego przepisu? Kusi mnie, ale zastanawiam
się, czy to się w ogóle udaje ;-)

Dorota

1. Data: 2001-01-17 09:42:25

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Szeliga wrote:

> [...]
> http://uczta.vege.pl/przepisy/08.html (drugi przepis od góry)
>
> Czy ktoś może już robił według tego przepisu? Kusi mnie, ale zastanawiam

tego nie robilam, ale z mojego doswiadczenia z przepisami z tej serii
wynika ze sa wyprubowane i latwe lub w miare latwe.
moze wiec warto?

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl