kupiony schemat Jan Paweł II

1. Data: 2006-03-14 15:11:07

Temat: kupiony schemat Jan Paweł II
Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam na e-bayu w niedzielę zestaw Jan Paweł II.Poniżej przedstawiam
link,aby widać było cenę za jaką kupiłam
http://glinki.com/?l=vgr3ht
Zapłaciłam 20,99$ + 11,50$ za wysyłkę/zapisano-Shipping and handling via
USPS/dokładnie to 8$ za wysyłkę + 2$ paypal+1,50$ koszty ubezpieczenia.Czyli
razem 32,49$.Nie wiem po ile "stoi" dolar,ja mogę zapłacić 50%,czyli 16,25
$,pozostałe 16,25$ rozłożyłoby się na osoby chętne.Łatwo wyliczyć,że przy 16
chętnych/coś koło tej liczby zgłosilo się wtedy,kiedy pisałam o takiej
możliwości z 2 tygodnie temu/ byłoby to 1$ na głowę,czyli coś powyżej
3zł.Przy zgłoszeniu należy napisać ile jest się w stanie zapłacić,np
najwyżej 4 zł,czy 5zł/bo ta kwota będzie zależała od ilości
chętnych/.Nadmieniam,że mam konto w mBanku,więc jest możliwość
przelewówelektronicznych.Żeby nie było niedomówień,to ja po zgłoszeniu
opublikuję listę osób chętnych,ale najpierw muszę mieć listę,a potem będzie
wiadomo po ile trzeba będzie zapłacić.Listę chytnych zbieram pod adresem
a...@g...pl

2. Data: 2006-03-14 18:27:57

Temat: Re: kupiony schemat Jan Paweł II
Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkich chętnych informuję,że w tej chwili jest 8 osób/na 50% ceny/,czyli
wypada po 2$.Myślę,że jeszcze dojdą nowe.Ponieważ mam pytania,gdzie wysyłać
pieniądze i ile,informuję,że oferty zbieram do momentu otrzymania przesyłki
i wtedy podam po ile należy wpłacic i nr konta.Może to będzie nawet po 2
złote jak będzie dużo chętnych.W tej chwili nie mogę podać kwoty,bo nie wiem
ile będzie chętnych.Nie mam zamiaru zarabiać na tym i gwarantuję,że rozliczę
się solidnie. Ada

3. Data: 2006-03-15 15:42:33

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest w tej chwili 21 osob.Nie wiem po ile jest dolar,ale wyjdzie po ok. 3
zl.Jesli dojda jeszcze jakies osoby,to bedzie taniej.

ABC - czyli KROK PO KROKU
Mehoffer "Majowe slonce" - wybor muliny
Jak przeliczyć muline z mertów na sztuki
XXX pomocy :)
nowa na strimfoto