kurczak i rozmaryn

11. Data: 2009-04-21 20:04:05

Temat: Re: kurczak i rozmaryn
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" napisał:

> Tia, a cóż innego zabije smak ryby w kurczaku?
> ;-)
> Tyle, że jak się to ma do jagnięciny?

Ależ Ania nie odpowiada na Twojego posta, tylko tak ogólnie w temacie
:]

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2009-04-21 20:29:35

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Bo nie znasz się na kuchni.

A czy gdzieś powiedziałem, że sie znam?
Ale jeśli byłaś tam gdzie mówisz, ze ja tez byłem to musiałaś spróbowac
mojej jagnięciny.
Jagoda jadła po raz pierwszy raz w życiu i bardzo jej smakowala.
Inni uczestnicy imprezy również chwalili.
A jeśli dobrze kojarzę to i tobie smakowała.

--
pozdr. Jerzy

13. Data: 2009-04-21 20:40:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 22:29:35 +0200, JerzyN napisał(a):

> [...]
> Inni uczestnicy imprezy również chwalili.
> A jeśli dobrze kojarzę to i tobie smakowała.

Niedopieczona była, kompletnie nieprzyprawiona, ot żywizna i tyle :-/
Raczej nie możesz mnie kojarzyć, bo siedziałam w kącie pod namiotem i nie
chwaliłam - ledwie dało się udziabać nożem, bardzo bylam zajęta, aby choć
kęs spróbować i się nie udało - w tej folii aluminiowej zawinięta nie miała
dostępu do ognia, a i czasu nie było dosyć, aby się dopiekła. Bo bez
marynaty - absolutna żywa żywizna... Ale mój tort migdałowo-czekoladowy
Tobie smakował, jak sądzę, bo wszystkim smakował i przepisy potem latały w
necie.

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

14. Data: 2009-04-22 06:42:44

Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ależ Ania nie odpowiada na Twojego posta, tylko tak ogólnie w temacie
> :]
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Dokłądnie, ja ogólnie w temacie chciałam:) Rozmaryn z czosnkiem jakoś
idealnie się uzupełnił. Kurczaka podsmażyłam na maśle dodając właśnie
czosnek i rozmaryn. Potem kieliszek białego wina i śmietana. Na koniec
trochę chilli. I tagiatelle! Polecam:)

15. Data: 2009-04-22 07:10:33

Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do czegoś jeszcze: tagliatelle z boczniakami i rozmarynem....
> bossskie! :) Albo...
> http://www.kuchnia.tv/html/kuchnioteka/przepisy.php?
0,0,307

> --
> Pozdrawiam - Aicha

Boczniaki i rozmaryn? Jak się je przyrządza?

16. Data: 2009-04-22 11:01:17

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania pisze:
> Może oprócz kurczaka rozmaryn pasuje do
> czegoś jeszcze?

Ja robie tak:
poledwiczki wieprzowe pokroic na plastry, szybko obsmazyc (nie moze sie
dusic, najlepiej smazyc male porcje), przyprawic chili i rozmarynem,
zdjac z ognia, dodac lyzke miodu i wymieszac.

Uprzedzajac rozne glupie uwagi: nie znam sie na kuchni, robie to, co mi
smakuje.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

17. Data: 2009-04-22 14:02:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" napisał:

0,0,307
> Boczniaki i rozmaryn? Jak się je przyrządza?

Na przykład tak (wyrzucając pietruszkę i dodając rozmaryn):
http://praktypedia.pl/Jak_zrobić_tagliatelle_z_boczn
iakami
Można oczywiście dodatkowo z winem - albo ze śmietaną (ja daję
jogurt). Oryginalny przepis z opakowania grzybów niestety gdzieś mi
zaginął :)

Była też w GW seria "Spotkania z przyprawami"
(http://serwisy.gazeta.pl/kolekcje/1,78644,3882659.h
tml) i tam cały
zeszycik poświęcony daniom z rozmarynem - na wytrawnie i na słodko
też.

--
Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2009-04-22 18:41:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ania <a...@a...pl> tak oto plecie:

> Rozmaryn z czosnkiem Potem kieliszek białego wina i śmietana. Na koniec
> trochę chilli.

Kuchnia fusion pełną gębą.

Qra

19. Data: 2009-04-22 19:07:13

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> kęs spróbować i się nie udało - w tej folii aluminiowej zawinięta nie miała
> dostępu do ognia, a i czasu nie było dosyć, aby się dopiekła.

Rzecz gustu, z grilla taka być powinna.

> Bo bez marynaty - absolutna żywa żywizna...

Aha, marynowana była przez noc, wszystko jasne jak nie ma rozmarynu i
nie piecze w język to be?

> Ale mój tort migdałowo-czekoladowy Tobie smakował, jak sądzę,
> bo wszystkim smakował i przepisy potem latały w necie.

Nie wykluczam tego.
Zastanawiam się tylko nad tym, jak taka [komplementy] kobieta mogła sama
sprowadzić się do ...
:-(
--
pozdr. Jerzy

20. Data: 2009-04-23 05:55:40

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Ania <a...@a...pl> tak oto plecie:

> Kuchnia fusion pełną gębą.

szczegolnie to biale wino do kurczaka...
echhhhhhhhhhhhhh

Kuchenka indukcyjna za 70 zł
hermetyczne opakowanie
Pychotki...