kurczaki zagrodowe a klatkowe

następny post »
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: FEniks <x...@p...fm>
Subject: kurczaki zagrodowe a klatkowe
Date: Mon, 14 May 2018 15:28:35 +0200

Zauważyłam, że kurczaki tzw. "zagrodowe" albo te "z powolnego chowu"
(np. w Lidlu takie mają) - a konkretnie piersi z tych kurczaków - mają
zdecydowanie twardsze mięso od tych najzwyklejszych kurczaków. Zazwyczaj
po podsmażeniu są po prostu twarde i wiórowate. Czy to tylko ja mam
takie spostrzeżenie? Może po prostu pechowo trafiam? Ale byłoby to dość
dziwne. A może wolno hodowane kurczaki po prostu takie być powinny? Hm...

Ewa