"kurwica" krótkie ataki

1. Data: 2006-11-13 14:37:42

Temat: "kurwica" krótkie ataki
Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <f...@f...fake.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

od wielu lat mam pewne ataki złości które trwają przeciętnie
30-180 sekund. Wygląda to tak że dane zachowanie innego
człowieka lub jego czynność wywołuje u mnie nagłą agresję,
ale jestem dość opanowany i zawszę buduję w myślach obraz
destrukcji (masakrowanie ciała - szczegolnie głowy - czaszki a w tym
najbardziej szczęki), tworzę w myślach niedające się opanować
chore fantazje o swojej dominacji i zabijaniu, różne scenki gdy
ja robię coś w tym stylu, często puszczam sobie muzyke ktora
wtedy buduje te mysli, daje to w koncu ulge, wyladowanie negatywnych emocji.
Jak juz dochodze do siebie to sie dziwie o czym jak myslalem, nie wierzę
w tak chore i ekstremalnie brutalne sceny które wymyślam i przezywam w
swoich myślach. Mam tak chyba od dziecka, przywykłem.

Jak można nazwać takie zjawisko ?
kurwica ? szał ?

2. Data: 2006-11-13 15:28:47

Temat: Re: "kurwica" krótkie ataki
Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 13.11.2006 - autor: Chiarstic Slide (aphex) - treść:
> Jak można nazwać takie zjawisko ?
> kurwica ? szał ?

Szajba odbija.Szlag trafia.Krew zalewa.
Ja mam tak samo na widok teściowej.
Jak to zrobić żeby potem psy nie wywlokły ścierwa?

3. Data: 2006-11-13 22:31:53

Od: Basket <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ntech napisał(a):

> Jak to zrobić żeby potem psy nie wywlokły ścierwa?

zakopac minimum 2 metry pod ziemia, chyba ze miekki grunt to glebiej

--
Więc głowa do góry, gdy dzień wstaje rano
Od tego są nogi, by łazić na nich

4. Data: 2006-11-14 21:41:31

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiarstic Slide (aphex) napisał(a):
> [...]
> w tak chore i ekstremalnie brutalne sceny które wymyślam i przezywam w
> swoich myślach. Mam tak chyba od dziecka, przywykłem.

przerzuć cie z warpa, skama i rephlexa na ekologiczny szwedzki
psy-trance. mi pomogło. z adhd'owca stałem się flegmą.

5. Data: 2006-11-14 21:55:42

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...albo lepiej posłuchaj nowego chrisa clarka - body riddle i rozjeb
sie do końca.

6. Data: 2006-11-15 09:17:19

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 13.11.2006 - autor: Basket - treść:
> zakopac minimum 2 metry pod ziemia, chyba ze miekki grunt to glebiej

Cwiartowac przed zakopaniem czy potraktowac kwasem ?
;)

7. Data: 2006-11-15 13:27:38

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiarstic Slide (aphex) wrote:
> [...]
> w tak chore i ekstremalnie brutalne sceny które wymyślam i przezywam
> swoich myślach. Mam tak chyba od dziecka, przywykłem.

To jest prętomóżdże. Czyli sporej grubości pręt poprzeczny wewnątrz
czaszki podtrzymujący uszy.

pozdrawiam
michał

8. Data: 2006-11-17 16:45:55

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

uookie wrote:
> ...albo lepiej posłuchaj nowego chrisa clarka - body riddle i rozjeb
> sie do końca.

sprawdze to, wczesniejsze produkcje clarka byly niezle.

Narzekania intelektualisty
librix czesc mam pytanie odnosie tych kar
Waszym zdaniem....
obecny patriotyzm