kwiat na drzewie -identyfikacja

1. Data: 2016-06-25 23:25:24

Temat: kwiat na drzewie -identyfikacja
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka prosi mnie o nazwę drzewa, który ma takie kwiaty.
https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/6
300242106430591185
Nie mam pojęcia co za drzewo tak kwitnie.
Może ktoś z Was zna ten kwiat i mi pomoże?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2016-06-25 23:39:41

Temat: Re: kwiat na drzewie -identyfikacja
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krychy koleżanka prosi o nazwę drzewa, które ma takie kwiaty:

Tulipanowiec ci to jest. Amerykański.

Jarek

--
A taki był ładny, amerykański. Szkoda.

3. Data: 2016-06-25 23:47:35

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pani Krychy koleżanka prosi o nazwę drzewa, które ma takie kwiaty:

300242106430591185

> Tulipanowiec ci to jest. Amerykański.
>
> Jarek

Dzięki Ci.
Za nic nie przypomina mi kwiatu tulipana. Może trzeba patrzeć na kwiat
od dołu?

Pozdrawiam Krycha.

4. Data: 2016-06-25 23:58:27

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha napisała:

300242106430591185

> Dzięki Ci.
> Za nic nie przypomina mi kwiatu tulipana. Może trzeba patrzeć na kwiat
> od dołu?

Na kwiat nigdy nie należy patrzeć z jednej strony. Na nic nie warto
patrzeć z jednej strony.

Jarek

--
Pewien kronopio znajduje na polu samotny kwiat. Już, już ma go zerwać, kiedy
przychodzi mu na myśl, że jest to niepotrzebne okrucieństwo, więc klęka obok

5. Data: 2016-06-26 00:35:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jun 2016 23:47:35 +0200, Krycha napisał(a):

300242106430591185

> Dzięki Ci.
> Za nic nie przypomina mi kwiatu tulipana. Może trzeba patrzeć na kwiat
> od dołu?

Sugeruję wręcz przeciwnie :-)
http://lekcjebotaniki.blogspot.com/2015/06/wzor-kwia
towy-tulipan.html

6. Data: 2016-07-06 08:32:03

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Sugeruję wręcz przeciwnie :-)
> http://lekcjebotaniki.blogspot.com/2015/06/wzor-kwia
towy-tulipan.html

Nie należy nikogo pozbawiać narządów do rozmnażania,ani roślin,ani zwierząt.
Ludzi,tez nie.

7. Data: 2016-07-06 12:17:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jul 2016 23:32:03 -0700 (PDT), l...@g...com napisał(a):

towy-tulipan.html

> Nie należy nikogo pozbawiać narządów do rozmnażania,ani roślin,ani zwierząt.
> Ludzi,tez nie.

Hę?
:-)

zadbać o glebę
Podlewanie kroplami, no może nie do końca ale jednak.
Ślimaki na papryce
Rodendron
rdza