kwiaty w skrzynce

1. Data: 2002-04-21 12:04:34

Temat: kwiaty w skrzynce
Od: "Beata Karp" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o porade w nastepujacej sprawie: mam okno od strony wschodniej
i chcialabym umiescic na nim kwiaty tylko nie wiem jakie kwiaty utrzymaja si
e tam, jest to okno na II pietrze w bloku. najbardziej podobaja mi sie stoja
ce pelargonie ale moja mama twierdzi ze one musza byc od strony poludniowej.
Z gory dziekuje.
Pozdrawiam
Beata

2. Data: 2002-04-21 15:49:42

Temat: Re: kwiaty w skrzynce
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Karp" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
stoja
> ce pelargonie ale moja mama twierdzi ze one musza byc od strony

moja teściowa od wielu, wielu lat sadzi pelargonie w skrzynkach na oknie
wschodnim. Zawsze pięknie kwitną.

pozdr
Ania

3. Data: 2002-04-22 11:15:17

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 14:04 02-04-21 +0200, you wrote:
> [...]
>ce pelargonie ale moja mama twierdzi ze one musza byc od strony poludniowej.

U mnie na balkonie wschodnim hoduje/hodowalam- z mniejszym lub wiekszym
sukcesem ;)- lobelie, kobee, powojniki, smagliczki i roze w donicach.
Wlasnie dzis zaszalalam i kupilam trzmieline, mam zamiar wsadzic ja do
starego wiadra :)) ciekawe jak to zniesie, no i roze: Maizner Fastnacht i
Pink Queen. Niestety Pienna Nina Weibul nie przetrwala wiosny, no coz w
przyszlym roku bede pamietala o agrowlokninie jak zacznie dogrzewac slonce...

Pozdrowki,
Anka

----
"Nie rozdziawaj tak geby, bo Ci Nazgul wleci!"
Baron Tangorn ("Ostatni Wladca
Pierscienia" Jeskow)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

różaneczniki
wiciokrzew