kwitną rododendrony, azalie nie

11. Data: 2000-04-29 09:15:41

Temat: Re: kwitną rododendrony, azalie nie
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie kwitnie azalia, natomiast rododendrony jeszcze nie - moze sa za male.
Natomiast rownoczesnie kwitna jablonki rajskie i normalne, forsycja,
migdalki, lilaki, a mszyce zaczely uczte od roz. Bede pryskac.
pik

12. Data: 2000-04-30 21:55:20

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie kwitnie azalia, natomiast rododendrony jeszcze nie - moze sa za
male.
u mnie rododendrony, azalia jeszcze nie,

> Natomiast rownoczesnie kwitna jablonki rajskie i normalne, forsycja,
> migdalki, lilaki, a mszyce zaczely uczte od roz. Bede pryskac.
mszyce dostały prysznic ale tylko połowa się wyniosła, na drugi dzień mrówy
obsadziły je na nowych stanowiskach, koszmar.
pozdrawiam Jerzy.

13. Data: 2000-05-01 08:39:28

Temat: Odp: kwitną rododendrony, azalie nie
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Słomczyński <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lmO4.6150$O...@n...tpnet.pl...
> Ostatni w ogole
> Pawel Slomczynski

Mnie tez sie to nie podoba, chociaz jest pieknie.
Zbyt duze przyspieszenie.
Rosliny , o ile sobie przypominam, powinny reagowac
nie tylko na temperature, ale rowniez na dlugosc dnia.
Chyba, ze chca zdazyc wydac nasiona przed terminem.
Tylko jakim?
Przed 5.V juz pewnie nie zdaza.
E.

14. Data: 2000-05-04 09:39:39

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Opejda <s...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:78aO4.3186$O...@n...tpnet.pl...
> Przed azaliami (tymi duzymi) kwitnie popularny rozanacznik 'Cunnungham's
> White'. U mnie w czasie kiedy sie rozwinely wszystkie jego kwiaty, u
azalii
> sa dopiero w nabrzmiewaja paki.

Masz rację, to jest właśnie ten różanecznik.
Pozdrawiam Krystyna.

15. Data: 2000-05-05 21:38:26

Od: "Błażej Strażak" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie rhododendrony ? Biale, Smirnoff (bo u mnie juz tak) ? Z innych tylko
jeden zakwitl mi w szklarni (dwu- trzyletni.. szok). Azalie kwitna juz
wszystkie.

...::Błażej Strażak:..
b...@n...pl
www.planet64.net-media.pl

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mrówy
> obsadziły je na nowych stanowiskach, koszmar.

jaki serwis www o kwiatach i ogrodach jest najlepszy
Pretty Park OT ale wazne
jaki nawóz?
tatarak
Zywoplot z grabow