kwitnienie

1. Data: 2000-09-25 08:41:56

Temat: kwitnienie
Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
W zeszlym tygodniu zauwazylam ze zakwitla mi jablonka. W ta sobote
stwierdzilam ze kwitna takze roze (praktycznie wszystkie wielkokwiatowe) i
clematisy (3 raz w tym roku, ale maja niewiele kwiatow). A na bzie paczki
coraz wieksze. Anomalie? Moze wina jest to ze dzialka w centrum miasta?
Ciekawe co nastepne :)
aska

2. Data: 2000-09-25 09:07:48

Temat: Re: kwitnienie
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Bałuszek" napisała:

> [...]
> clematisy (3 raz w tym roku, ale maja niewiele kwiatow). A na bzie paczki
> coraz wieksze. Anomalie? Moze wina jest to ze dzialka w centrum miasta?
Jeżeli to tam koło Łęgu, to macie specyficzny mikroklimat -
elektrociepłowniczy ;-)
U nas kwitnie robinia - po raz trzeci, rododendrony Baden-Baden,
powojniki wielkokwiatowe też mają pojedyncze kwiaty.
Jestem zdumiony żywotnoscią powojników tanguckich - kwitną od maja
do tej pory non stop.
Przymrozek nas do tej pory oszczędził - a jak u Was?
Krzysztof

3. Data: 2000-09-25 10:45:50

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

a dziekuje, owszem, juz byl :-(((
Dorota

4. Data: 2000-09-25 10:59:14

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jeżeli to tam koło Łęgu, to macie specyficzny mikroklimat -
>elektrociepłowniczy ;-)

chyba tak :O

> [...]
>do tej pory non stop.
>Przymrozek nas do tej pory oszczędził - a jak u Was?

u rodzicow nie wiem, u mnie lato
aska

5. Data: 2000-09-25 11:43:31

Temat: Odp: kwitnienie
Od: "basia (Basia Kulesz)" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Bałuszek <J...@C...Pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qn2mn$8oe$...@o...czarnowiejska.comarch...
> czesc,
> W zeszlym tygodniu zauwazylam ze zakwitla mi jablonka. W ta sobote
> stwierdzilam ze kwitna takze roze. Anomalie? Moze wina jest to ze dzialka
w centrum miasta?
> Ciekawe co nastepne :)

Melduję, że wiśnia i forsycja:)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-09-25 18:34:24

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Melduję, że wiśnia i forsycja:)

Do forsycji dodam jeszcze kalinę , ciągle kwitnącą magnolię i pigwowiec.
Kronopio
ICQ 82543201

7. Data: 2000-09-25 19:57:24

Od: "Przemysław Sługocki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> wrote in message
> Ciekawe co nastepne :)

... czereśnia!!! Na wschód (kawał drogi) za Warszawą.
Starzy Indianie mówią, że będzie długa i sroga zima. Zbierajcie słomę na
chochoły!
Przemysław Sługocki
s...@p...pl

8. Data: 2000-09-26 06:56:38

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:

> [...]
> do tej pory non stop.
> Przymrozek nas do tej pory oszczędził - a jak u Was?

w sobote tu na dalekiej polnocy kwitly: jablon odm."katia", gruszka
"konferencja" - dziwnie to wyglada, bo na obu drzewkach wisza owoce.
kwitnie pigwowiec- ale ten co roku sie wyglupia, oraz na glogu odm.
costam scarlet pojawilo sie mase paczkow kwiatowych. noc
sobota/niedziela i nastepne to mrozy -6 deg., czy nie zniszczyly one
glogowej checi do kwitnienia bede wiedzial w najblizsza sobote.
a nawiasem mowiac, czy nie uwazacie, ze wiosna jesienią + 13 cwanych
idiotow cwalujacych do koryta moze byc zlym omenem dla ogrodow? ;--))
pozdrowienia
j.t.

9. Data: 2000-09-26 07:04:33

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Sep 2000, Przemysław Sługocki wrote:

> Starzy Indianie mówią, że będzie długa i sroga zima. Zbierajcie słomę na
> chochoły!
Taaa,

zeszlej jesieni tez tak mowili. Szczegolnie glosno jak przysypalo w
listopadzie.
Dlugie i srogie zimy to przeszlosc.

Pozdrawiam,

D.P.

10. Data: 2000-09-27 06:29:24

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"basia (Basia Kulesz)" wrote:
> Melduję, że wiśnia i forsycja:)

U mnie pigwowiec i mahonia.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek K.

CZAS ZADBAC O OGROD - CZAS NA CISY OGRODOWE!
Czosnek niedźwiedzi
sprawy byłe
witojcie
Re: Re: Nawilżanie