łabędź na czarnym tle

1. Data: 2002-06-14 10:55:14

Temat: łabędź na czarnym tle
Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !
Ktoś wczoraj wrzucił na serwerek Moniki obrazek z łabędziami na czarnym tle.
Gdzie można znaleźć schemat do tego ? Prosze o pomoc :-))
Z pozdrowieniami
Basia K.

1. Data: 2002-06-14 11:03:26

Temat: Re: łabędź na czarnym tle
Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biesiek" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie !
> Ktoś wczoraj wrzucił na serwerek Moniki obrazek z łabędziami na czarnym
tle.
> Gdzie można znaleźć schemat do tego ? Prosze o pomoc :-))

a do innych fajnych wzorków schematy też się da załatwic?
bardzo mnie to interesuje :)

> Z pozdrowieniami
> Basia K.

pozdrawiam
Olcia

1. Data: 2002-06-14 11:27:15

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te obrazki w katalogu bilder są piękne :-))
Chętnie ściągnęłabym do nich również schematy.
Całuski dla tej osoby od której pochodzą dane z fokdera bilder.
A i o frywolitkach są fajne materiały.

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2002-06-14 12:26:08

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chętnie ściągnęłabym do nich również schematy.
> Całuski dla tej osoby od której pochodzą dane z fokdera bilder.

Czesc tych obrazkow znajduje sie na stronie http://www.sewandso.co.uk , ja
mam sciagniete wszystkie obrazki z tej strony (okolo 8000), co zajmuje 240
MB. Obrazki sa tak samo sliczne, a niektore jeszcze bardziej. Nie odwazylam
sie jednak zapychac tym serwerka, no ale jesli chcecie...
A schematow z zalozenia nie ma, bo to sklep, ktory schematy przesyla za
odpowiednia oplata ;), ale od czego jest PCStitch :)

Magda

1. Data: 2002-06-14 12:51:42

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A schematow z zalozenia nie ma, bo to sklep, ktory schematy przesyla za
> odpowiednia oplata ;), ale od czego jest PCStitch :)

Nie wiem co na to Monga, ale ja jestem za tym abyś to wczytała :-)

Całuski Krycha

1. Data: 2002-06-14 13:14:40

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co na to Monga, ale ja jestem za tym abyś to wczytała :-)
>
> Całuski Krycha

Oki, przytargam w poniedzialek dysk do pracy.
Ale jak Monga mnie dorwie i udusi (tez jestem z Wroclawia), to bedziesz mnie
miala na sumieniu :)
No ale moze warto sie poswiecic :)))

Magda

1. Data: 2002-06-14 17:13:16

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A schematow z zalozenia nie ma, bo to sklep, ktory schematy przesyla za
> odpowiednia oplata ;), ale od czego jest PCStitch :)

Magda słuchaj byłam na tej sronce i tam są wzorki tylko do kupienia. Czy
jest tam jakiś darmowy dział, którego ja nie zauważyłam??
Te około 8000 obrazków to są obrazki z wzorami czy same obrazki??

Pozdrawiam
Magda
--
GG 1582381
(Białystok)

1. Data: 2002-06-14 17:18:12

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Madziula" <m...@p...onet.pl> :

> Magda słuchaj byłam na tej sronce i tam są wzorki tylko do kupienia.
> Czy jest tam jakiś darmowy dział, którego ja nie zauważyłam??
> Te około 8000 obrazków to są obrazki z wzorami czy same obrazki??

No przeciez Magda wyraznie napisala, ze to sa _tylko_obrazki, i ze
schematow do nich nie ma :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-06-14 18:40:51

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No przeciez Magda wyraznie napisala, ze to sa _tylko_obrazki, i ze
> schematow do nich nie ma :)

Monika jeżali zapytałam widocznie nie było to dla mnie tak oczywiste. Zauważ
że o tym że to są obrazki napisała od innego akapitu i ja zrozumiałam że nie
odnosi się to do jej obrazków tylko do tych o które któraś z dziewczyn
pytała wyżej. Nie wiem dlaczego zirytowało Cię moje pytanie. Wydaje mi sie
że pytać każdy ma prawo. Pomyśl że może mam dzisiaj po prostu zły dzień i
nie łapię wszystkiego tak jak powinnam łapać. A po to jest nasza grupa żebym
mogła wyjaśniać swoje problemy.

Niemniej jednak przepraszam za to że Cię zirytowałam nie chciałam
:))))))))))))

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-14 18:57:15

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Madziula" <m...@p...onet.pl> :

> Nie wiem dlaczego zirytowało Cię moje
> pytanie.

A ja nie wiem dlaczego uwazasz, ze mnie zirytowalo Twoje pytanie :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228