Los miliardera Siemianiasa

1. Data: 2000-05-17 19:34:57

Temat: Los miliardera Siemianiasa
Od: "Dariusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawilo sie ogloszenie syndyka masy upadlosciowej
Siemianiasa
z oferta sprzedazy zobowiazan.

Czy ktos go znal blizej i wie co teraz porabia ?
Dariusz

2. Data: 2000-05-17 20:41:48

Temat: Re: Los miliardera Siemianiasa
Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> Pojawilo sie ogloszenie syndyka masy upadlosciowej
> Siemianiasa
> z oferta sprzedazy zobowiazan.
>
> Czy ktos go znal blizej i wie co teraz porabia ?
> Dariusz

Ja nie wiem. Wygralem od niego kiedys jakas dzialke na mazurach. Czy
odebralem?. Sam sie domysl.

3. Data: 2000-05-18 08:24:43

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darku, bądź łaskaw nie wysyłać crosspostów na pl.sci.med!

Dariusz napisał(a):

> Pojawilo sie ogloszenie syndyka masy upadlosciowej
> Siemianiasa
> z oferta sprzedazy zobowiazan.
>
> Czy ktos go znal blizej i wie co teraz porabia ?
> Dariusz

Krzysiek

4. Data: 2000-05-18 11:31:38

Temat: .uwaga .falszerz grasuje
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To tylko falszerz korespondencji.
Juz go zklapali i aresztowali, ale widocznie dostal przepustke.
Jak chcesz to napisz do abuse.
D.

5. Data: 2000-05-19 07:57:12

Od: "JaS" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny (-a) Dariusz <t...@p...onet.pl> wyklepał (-a) takie oto
coś:
> Pojawilo sie ogloszenie syndyka masy upadlosciowej
> Siemianiasa
> z oferta sprzedazy zobowiazan.

Expert, doigrasz sie za te crossy i znowu bedziesz musial zmieniac
adresy. Ostrzegam. Grzecznie. Na razie.

JaS

6. Data: 2000-05-19 10:00:08

Temat: lapac przestepce internetowego
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ABUSE.TPSA

Zwracam sie o sciganie z urzedu przestepcy internetowego, falszujacego
korespondencje.

Osoba ktora napisala ten post wykryla oszustwo i moze swiadczyc jako
swiadek w prokuraturze.

A tutaj jest naglowek pierwotnego postu falszerza:

From:
"Dariusz" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups:
pl.ogloszenia.sprzedam, pl.rec.telewizja,
pl.sci.medycyna
Subject:
Los miliardera Siemianiasa
Normal
Date:
Wed, 17 May 2000 19:34:57 GMT
Wed, 17 May 2000 21:34:57 MET DST
pl.sci.medycyna:28274

Dariusz

..., doigrasz sie za te crossy i znowu bedziesz musial zmieniac
> adresy. Ostrzegam. Grzecznie. Na razie.
>
> JaS

Re: Exobiologia???
Maryśka !
Re: Komorki GSM zwiekszaja inteligencje i stumuluja rozwoj mozgu u dzieci
testy pilnie!
Zdrowi ludzie zyja w brudzie - Czeste mycie jednak skraca zycie