laryngolog potrzebny

1. Data: 2003-01-16 15:40:02

Temat: laryngolog potrzebny
Od: * Wikuś * <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Szukam dobrego laryngologa w Warszawie, który zna sie na chorobach zatok.
Mam problemy z zatokami ,ciągle bolą mnie uszy gdyż mam nie drożne kanaliki
które łączą nos z uszami. Już miałam raz punkcje zatok rok temu, poprawianą
przegrode nosa i mukotomie- niedawno.
Po punkcji pół roku było dobrze, ale teraz znowu się zaczeło -częste bóle
głowy,uszu policzki i oko.

Niewiem co mam robić, mój laryngolog nie wie co jest przyczyną- chociaż
ludzie do niego z Krakowa przyjeżdzają. Jeżeli znacie kogoś kto jest
specjalistą od zatok to bardzo proszę o kontakt, tylko w Warszawie.
Ludzie ratujcie!!!!!!!!!!!!!! Przez te zatoki ciągle choruje, mam chyba
przewlekłe zapalenie zatok.

Pozdrawiam Ewa e...@p...onet.pl

2. Data: 2003-01-16 15:58:39

Temat: Re: laryngolog potrzebny
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem, czy moj ci pomoze, ale ja mam do niego zaufanie. na codzien
pracuje w szpitalu na szaserow, a tu przyjmuje prywatnie: dr. kantor, tel.
625-27-63. kiedys przyjmowal w piatki, po poludniu.

3. Data: 2003-01-19 20:56:57

Od: "Łukasz" <l...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "* Wikuś *" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> specjalistą od zatok to bardzo proszę o kontakt, tylko w Warszawie.
> Ludzie ratujcie!!!!!!!!!!!!!! Przez te zatoki ciągle choruje, mam chyba

Cześć. Ja też od lat miałem problemy z zatokami. Lepiej zapytać się, czego
nie robiłem, aby sobie pomóc. Przeszedłem nawet operację - ale bez skutku. W
końcu trafiłem na świetną kurację olejem słonecznikowym. Stosuję ją już od 5
miesięcy i muszę przyznać, że naprawdę pomaga. Więcej na stronie:
http://www.idn.org.pl/sm/Irena/OLEJ.HTM. Życzę zdrowia i pozdrawiam !

Sprzedam lampe chirurgiczna
pytanie stomatologiczne
numerowanie recept