laser na blizny

1. Data: 2005-11-17 22:44:56

Temat: laser na blizny
Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy może mnie ktoś krótko uświadomić jak wygląda, co to jest w ogóle - laser
na blizny. Synek jest po przeszczepie i właśnie laser zaproponował chirurg
plastyk, dodał że skierowanie otrzymam od pediatry. Niestety nasz pediatra
nie zna się zupełnie na tym, nie wypisze skierowania...
Kto tak naprawdę może wypisać nam to skierowanie i od kogo mogę usłyszeć
więcej informacji na ten temat?
Byłabym wdzięczna za kilka słów.
Agata

2. Data: 2005-11-19 10:49:48

Temat: Re: laser na blizny
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pediatra nie zna się zupełnie na tym, nie wypisze skierowania...
> Kto tak naprawdę może wypisać nam to skierowanie i od kogo mogę usłyszeć

zalezy jaka jest blizna i co chcesz osiagnac
pewnie mial na mysli laser biostymulacyjny, niestety nie wiem czy gdzies to
refunduja.
w gabinetach zaplacisz ok.500 zl za cykl 10 naswietlan

3. Data: 2005-11-19 17:56:31

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zalezy jaka jest blizna i co chcesz osiagnac
> pewnie mial na mysli laser biostymulacyjny, niestety nie wiem czy gdzies
> to refunduja.
> w gabinetach zaplacisz ok.500 zl za cykl 10 naswietlan

Jednak udało mi sie otrzymać skierowanie na 10 naświtleń. Szefowa przychoni
wypisała mi mówiąc, ze najbliższy termin to luty.... Nie wiem dokładnie
niestety co to za laser. Lekarz powiedział, że jest jeden.
Dowiem siew poniedziałek o 14.30, bo udało mi sie przeskoczyc ten termin
lutowy:)
A co chcę osiągnąć? Najbardziej, by nie dokuczała Maćkowi ta blizna, oraz
zahamować rozwój bliznowca.
Pozdrawiam
dziekuje za inf.
Agata