leczenie glodem

1. Data: 2002-02-12 08:52:13

Temat: leczenie glodem
Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie cos na ten temat, czy jest to bezpieczne, czy mozna tym
wyleczyc np. raka
Dzieki za odpowiedz,
Ola

2. Data: 2002-02-12 09:42:03

Temat: Re: leczenie glodem
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:

> Czy ktos wie cos na ten temat, czy jest to bezpieczne, czy mozna tym
> wyleczyc np. raka

Na przykład raka? Gdyby było można, toby leczono - nie sądzisz?
Stosowanie celowego głodzenia u śmiertelnie chorego? Jeśli na jego
życzenie, to jest eutanazją, jeśli wbrew jego życzeniu - jest
zabójstwem. To, że i tak umrze, nie jest przecież usprawiedliwieniem, bo
wszyscy kiedyś umrzemy. Chyba że mówisz o jakimś schemacie
głodzenie-karmienie-głodzenie - pachnie mało wyrafinowaną szarlatanerią.

Leszek

3. Data: 2002-02-12 14:51:32

Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, ja pisze o glodowce ok. 40 dniowej, gdzies slyszalam, ze przy takiej
glodowce organizm najpierw pobiera pokarm z organizmu, pozniej spala tkanke
tluszczowa, a nastepnie jakies formy bialek, ktore sa wykorzystywane przez
np. wirusy, czy tkanki raka i powoduje to spowolnienie rozwoju choroby, a
nastepnie jej calkowite cofniecie.
To sa co prawda jedynie zaslyszane informacje, ale podobno sa pacjenci,
ktorym sie udalo wyjsc z roznych chorob wlasnie ta metoda.
Ta forma "leczenia" powinna byc nadzorowana przez lekarza, ale nie wiem, co
na ten temat medycyna..
Pozdrawiam
Ola

4. Data: 2002-02-12 15:21:59

Od: "borkon" <b...@n...de> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie cos na ten temat, czy jest to bezpieczne, czy mozna tym
> wyleczyc np. raka
> Dzieki za odpowiedz,
> Ola

Otorz glodowka w pewnych uzasadnionych przypadkach jest przeprowadzana i
okazuje sie
skuteczna...np. przy wyjatkowej otylosci.
Ale trzeba przy tym pamietac, ze powinien taka glodowke przeprowadzac
lekarz, ktory zny sie na rzeczy.
Nie chcialbym obrazac lekarzy, ale na tym to raczej sie nie znaja, bo niby
skad jesli na studiach maja zaledwie kilka godz. na temat odzywiania.
Ale sa tez i tacy lekarze ktorzy sami sie doksztalcaja w tym kierunku i do
takich osob nalezy sie udac jesli chce sie przeprowadzic glodowke zdrowotna.
Ja z mojego doswiadczenia wiem, ze w ekstremalnie dlugich glodowkach np: 40
dni
dochodzi do spalania bialka ktore jest wykorzystywane przez nowotwor ..
w ten sposob dochodzi do remisji goza..ale i tu uwaga..nie w kazdym
przypadku.
Ogolne oczyszczenie organizmu po glodowce sprawia, ze organizm nabiera
niebywalej sily
do walki z rakiem i to jest klucz do wyzdrowienia. Ale podobny efekt mozna
uzyskac
zastosujac scisla diete warzywno - owocowa, scisla to znaczy,
ze jesc tylko owoce i wazywa..i ewentualnie troche pieczywa razowego bez
zadnych dodatkow.. ziemniak tez jest warzywem ale nalezy go najlepiej
przyzadzac na parze i sporzywac pez soli i dodatkow typu sos, tluszcz itp..
nie pic przy tym czarnej herbaty, kawy, alkoholu, nie jesc slodyczy,
bialego pieczywa itp...... Owoce i warzywa musza byc z uprawy
ekologicznej..bo juz bywaly przypadki, ze pacjent doznawal zatrucia
srodkami ochrony roslin. Zdaje sobie sprawe, ze jest to kosztowne, ale
wkoncu chodzi tu o zycie..wiec?....I najwazniejsze...ruch na swiezym
powietrzu, najlepiej jazda na rowerze lub joging ale o charakterze
umiarkowanym i odpowiednio dozowany. Znane sa przypadki, ze niejednokrotnie
w beznadziejnych przypadkach raka wyzej wspomniana dieta i wysilek fizyczny
o charakterze wytrzymalosciowym uprawiany w sposob wyczynowy powoduja
recesje choroby...dlaczego tak sie dzieje narazie nie wiadomo.
Nie chcialbym tu wzbudzac falszywej nadzieji, ale jesli to co napisalem
pomagalo innym to dlaczego nie moze pomoc i Tobie :-))))))))

Pozdrawiam
h...@w...pl

5. Data: 2002-02-12 16:27:13

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

borkon wrote:

> Znane sa przypadki, ze niejednokrotnie
> w beznadziejnych przypadkach raka
> wyzej wspomniana dieta i wysilek fizyczny
> [...]

Chętnie usłyszałbym coś o tych znanych przypadkach.

Leszek

6. Data: 2002-02-12 19:57:58

Od: "borkon" <b...@n...de> szukaj wiadomości tego autora

">

> Leszek

A prosze bardzo..ja jestem tego przykladem...najlepszy obecnie zawodowy
kolarz na swiecie(Amerykanin - Armstrong), dwoch moich kolegow z Fitness
klubu, moj ojciec...
No chyba narazie wystarczy. :-))). A tak poza tym wystarczy zaopatrzyc sie
w literature na ten temat i znajdzie sie przykladow bez liku.

7. Data: 2002-02-13 01:40:51

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

borkon wrote:
>A tak poza tym wystarczy zaopatrzyc sie w literature na ten temat i znajdzie sie
przykladow bez liku.

Ciekawe, gdzie jest dotępna taka literatura? Bo w rzetelnych medycznych
żródlach raczej nie.
jotem

8. Data: 2002-02-13 09:52:09

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

borkon wrote:

> A prosze bardzo..ja jestem tego przykladem...najlepszy obecnie zawodowy
> kolarz na swiecie(Amerykanin - Armstrong), dwoch moich kolegow z Fitness
> klubu, moj ojciec...

Jeżeli chodzi o ciebie, Twojego ojca oraz dwóch twoich kolegów z Fitness klubu,
to przykłady te nie były i nadal nie są mi znane. O Armstrongu natomiast
słyszałem, że ciężko chorował - czy zechciałbyś przybliżyć mi nieco rozpoznanie
i zastosowane leczenie?

Leszek

9. Data: 2002-02-13 21:39:21

Od: "borkon" <b...@n...de> szukaj wiadomości tego autora

O Armstrongu natomiast
> słyszałem, że ciężko chorował - czy zechciałbyś przybliżyć mi nieco
rozpoznanie
> i zastosowane leczenie?
>
> Leszek

Prosze sobie kupic ksiazke biograficzna ..sam Armstrong opisuje swoje
zmagania z rakiem
A jesli chodz o mnie, moich kolegow i mojego ojca...to nie moja wina, ze
komus nie sa znane nasze losy w walce z choroba.
Zostalem zapytany, czy znam jakies przypadki wyleczenia rakiem przez
stosowanie diety i odpowiednio stosowanego wysilku fizyczneg i
odpowiedzialem

10. Data: 2002-02-13 21:44:29

Od: "borkon" <b...@n...de> szukaj wiadomości tego autora

"jotem" <j...@p...com> schrieb im Newsbeitrag
znajdzie sie przykladow bez liku.

> Ciekawe, gdzie jest dotępna taka literatura? Bo w rzetelnych medycznych
> żródlach raczej nie.
> jotem

Nie powiedzialem, ze w medycznej literaturze tylko w literaturze...jesli
to nie wystarczy to sam jest Pan/Pani sobie winien/a....a poza tym prosze
czytac uwazniej.

serdecznie pozdrawiam.

gronkowiec złocisty w gardle!!!
tego sie mozna bylo spodziewac (2)