leczenie krótkowzrocznosci

1. Data: 2003-01-29 21:25:06

Temat: leczenie krótkowzrocznosci
Od: "Ela" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos słyszał o metodzie polegającej na ćwiczeniach oczu (zamykanie,
mruganie, patrzenie w te i tamta stronę), która prawdopodobnie (tak
słyszałam )może wyleczyć/zmniejszyc krótkowzroczność?
Ela

2. Data: 2003-01-29 22:45:51

Temat: Re: leczenie krótkowzrocznosci
Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mruganie, patrzenie w te i tamta stronę), która prawdopodobnie (tak
> słyszałam )może wyleczyć/zmniejszyc krótkowzroczność?

Slyszal

casus

3. Data: 2003-01-30 07:56:25

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@r...pl> napisał:

> Użytkownik "Ela" <e...@n...pl> napisał
>

> Slyszal
>
> casus

Ja pokusze sie o wiecej ;)
Slyszala - nie uwierzyla i nie zamierza ;)

4. Data: 2003-01-30 08:03:37

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mruganie, patrzenie w te i tamta stronę), która prawdopodobnie (tak
> słyszałam )może wyleczyć/zmniejszyc krótkowzroczność?

nie wiem czy pomaga, ale mozesz poczytac tu:
http://www.proszynski.pl/czasopisma/poradnikdomowy/2
002/02/03.html

Jola L-L

5. Data: 2003-01-30 16:55:59

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pokusze sie o wiecej ;)
> Slyszala - nie uwierzyla i nie zamierza ;)
>
> Pozdrawiam

Prawda jest taka, ze takowe cwiczenia moga zniwelowac napieciem miesni i
akomodacja wade oko -0,75 do -1,0 sph
- ale szampana stawiam tym, ktorzy to wytrzymaja - codzienne cwiczenia,
regularnosc rok po roku.....efekt niewiadomy....

casus

Pytanie dermatologiczno - chirurgiczne
czy ktos pomoze
Dziwne krwawienie