ledwo żyję, co mi jest?

1. Data: 2008-08-30 00:20:37

Temat: ledwo żyję, co mi jest?
Od: K...@g...com szukaj wiadomości tego autora

borelioza-mirror; suplementacja diety na forum gazeta.pl. znalazlam
tam wątek u uzytkownika jeff01, mam podobne objawy.http://
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=49179&w=72888558&a
=73054227

cześć
zupełnie przypadkiem trafilam na to forum.Parszywie sie czuję, juz
jakis czas. Objawy mam zupełnie takie same. Jestem slaba, ledwo
zwlekam się z łózka rano, mam rozwolnienia, chce mi sie żygać(zwykle
jak wstaje rano, ale wieczorami też czasem) sprawdzilam juz że w
ciąży nie jestem.No i ta temperatura-zwykle ok 36.9, a 37.3.Do tego
peka mi głowai mam takie dziwne stany , nerwicowe, czy lękowe. Nie
mam pojęcia jak to opisać. Wszystko dzieje się jakos tak szybko i
ogólnie wydaje mi sie że albo jestem po amfie i mam zjazd(bo
wszystko mnie wtedy boli i mam przyspieszone tętno, serce mi wali i
jest mi goraco)albo wypilam duzo za duzo kawy? No i jeszcze dretwieja
mi dłonie.Zwykle rano jak sie maluje.Wystarczy 1min. i juz nie czuje
palców.A po 1 piwie mam kaca giganta.
Zaczęło sie to wszystko jakieś 2 miesiace temu.
Tak jak ty mam wilgoć w mieszkaniu, para skrapla się na oknach,
pranie nie schnie i jest tez grzyb który kwitnie jak grzejemy/
Rozumiem, że ty jestes chory na boreliozę. To oznacza że ja powinnam
sie przebadac , czy to poprostu wpływ tego że mieszkam w
zawilgoconym domu?Jak polepszyć swój stan? Nie bylam ukąszona przez
kleszcza (chyba ze nic mi o tym nie wiadomo)
Co o tym myslicie? Mieszkam obecnie za granicą? Mam nadzieję że nie
bedę sie musiala zbierać do domu?

2. Data: 2008-08-30 11:38:50

Temat: Re: ledwo żyję, co mi jest?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

K...@g...com wrote:

> Rozumiem, że ty jestes chory na boreliozę.

nie (jeff tutaj)

> [...]
> kleszcza (chyba ze nic mi o tym nie wiadomo)
> Co o tym myslicie? Mieszkam obecnie za granicą? Mam nadzieję że nie

powodów może być 10 000, ale powinnaś przede wszystkim wywalić tego grzyba
albo zmienić mieszkanie. Alergia na pleśnie to mały problem, gorzej jak
dostaniesz od tego raka.

3. Data: 2008-08-30 17:11:56

Od: "Marcin" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już ktoś napisał, powodów może być wiele. Najbardziej popularne dające
takie objawy to nerwica oraz przerost grzybów candida albicans. Poczytaj na
ten temat, może to cię nakieruje.

4. Data: 2008-08-30 18:30:00

Od: "Stradivarius" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takich bredni jak ta, że przerost grzybów jest jedną z najpopularniejszych
przyczyn dających takie objawy to dawno nie czytałem...
Co za bzdury... Nie ma nawet takiej choroby jak przerost candida albicans.
Kandydozy wynikają z upośledzenia odporności organizmu, zaburzeń skladu
flory przewodu pokarmowego (candida albicans jest u 80% zdrowych ludzi w
przewodzie pokarmowym!!!) i jatrogennie. I dają zupełnie inny obraz
kliniczny.
Może piszesz o chorobach... ścian? :)

Droga Karolino,

Twoje objawy nie są charakterystyczne dla jednej choroby i na ich podstawie
niemożliwe jest zdiagnozowanie Ciebie ze 100% pewnością. Przyczyn bolów
głowy, biegunki, drętwienia, osłabienia jest tak wiele, że mija się z celem
wypisywanie ich i strzelanie, która z nich jest właściwa.
Zacznij od badań ogólnych. Morfologia, glukoza, elektrolity, wskaźniki stanu
zapalnego, badanie ogólne moczu...
No i przede wszystkim badanie lekarskie - rozmowa (dokładna.. nie taka jak
tu, za mało istotnych informacji podałaś, trzeba by Cię pociągnąć za język
:) i badanie kliniczne.

Pozdrawiam,

R.

Użytkownik "Marcin" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak już ktoś napisał, powodów może być wiele. Najbardziej popularne dające
> takie objawy to nerwica oraz przerost grzybów candida albicans. Poczytaj
> na ten temat, może to cię nakieruje.

Nale
Re: nerki raz jeszcze
poziom zelaza u 21 latka - badania