legalizacja zwiazkow homoseksualnych.

1. Data: 2000-05-29 09:05:13

Temat: legalizacja zwiazkow homoseksualnych.
Od: "Maciej Soltysiak" <d...@e...org.asm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie w jakich
krajach zwiazki homoseksualne sa zalegalizowane ?

Pytam tutaj, bo nigdzie indziej nie dostalem odpowiedzi oraz
licze na wasza erudycje :-)

1. Data: 2000-05-29 09:35:59

Temat: Re: legalizacja zwiazkow homoseksualnych.
Od: "Marlena" <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Soltysiak wrote in message <3...@n...vogel.pl>...
>Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie w jakich
>krajach zwiazki homoseksualne sa zalegalizowane ?
>
>Pytam tutaj, bo nigdzie indziej nie dostalem odpowiedzi oraz
>licze na wasza erudycje :-)

Witaj !

Szwecja, Francja, Holandia, chyba Norwegia i Dania, a jesli nie, to w
niedlugim czasie bedzie odpowiednia ustawa, byla tez przygotowywana we
Wloszech, nie wiem czy juz weszla, legalne tez sa w jednym lub dwoch stanach
w USA, ale nie pamietam w ktorych.
Niedlugo na terenie calej Unii Europejskiej beda legalne co nie znaczy, ze w
formie malzenstwa. Niestety wiecej nie wiem.

Pozdrawiam,

Marlena

1. Data: 2000-05-29 09:49:23

Od: "Maciej Soltysiak" <d...@e...org.asm> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Wielkie

:-*

A czy w kwestii adopcji cos moze wiesz ?

1. Data: 2000-05-29 12:14:42

Od: "Marlena" <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Soltysiak wrote in message <3...@n...vogel.pl>...
>Dzieki Wielkie
>
>:-*
>
>A czy w kwestii adopcji cos moze wiesz ?

W zwiazkach homoseksualnych? Niestety nic nie wiem.

Marlena :-)

1. Data: 2000-05-29 13:44:04

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena wrote:

> W zwiazkach homoseksualnych? Niestety nic nie wiem.
>
> Marlena :-)

w jakims tam kraju - musialbym przegladnac prase aby napisac dokladniej
- ustalono, ze para homoseksualna moze wychowywac dziecko pod warunkiem,
ze jest to biologiczne dziecko jednego z partnerow.
wlasciwie nie wiem czy to juz zatwierdzili czy to dopiero projekt.

ax

1. Data: 2000-05-29 16:22:13

Od: "Marcin Kwolek" <m...@c...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze jest to biologiczne dziecko jednego z partnerow.
> wlasciwie nie wiem czy to juz zatwierdzili czy to dopiero projekt.

Chodzi mi po głowie, że prawdopodobnie dotyczyło to Danii, ale do końca nie
jestem pewny.

Marcin

1. Data: 2000-05-29 21:34:52

Od: d...@a...com.nospam (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"Marlena" l...@b...org.pl napisala:

>legalne tez sa w jednym lub dwoch stanach
>w USA, ale nie pamietam w ktorych.

Vermont (nie jestem pewna czy ustawa juz weszla w zycie, ale raczej tak).

Magdalena

Integracja psychiczna
kazdy jest kowalem wlasnego losu - ale czy na pewno?
Matka chrzestna - podsumowanie
Problem z corka
hmmmm....