lekarz medycyny chińskiej/Poznań

1. Data: 2007-04-16 09:43:04

Temat: lekarz medycyny chińskiej/Poznań
Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam lekarza medycyny chińskiej lub tybetańskiej w Poznaniu. Do tej
pory słyszałam o lerce
nazywającej się Czuka. Czy ktoś coś o Niej lub innym lekarzu medyc.
chińskiej
słyszał?

Pozdrawiam
Asikk

2. Data: 2007-04-16 15:03:18

Temat: Re: lekarz medycyny chińskiej/Poznań
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asikk" <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> słyszałam o lerce
> nazywającej się Czuka. Czy ktoś coś o Niej lub innym lekarzu medyc.

Mogę spróbować poszukać. Spotykam często na turniejach tenisa stołowego
46-letniego Mongoła, lekarza.
Mam dowiedzieć się szczegółów?
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-04-16 19:59:00

Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> [...]
>>

> Mogę spróbować poszukać. Spotykam często na turniejach tenisa stołowego

Jeśli byłbyś tak miły to ja byłabym bardzo wdzięczna.

Z góry dziękuję
Asikk

uporczywe uczulenie (chyba)
doklejanie na zasadzie adchezji ( stomatologia)
powiększone wezły chłonne
Problem z okiem/coś wpadło?
Zimno!