leki antydepresyjne

1. Data: 2005-02-18 20:58:25

Temat: Re: leki antydepresyjne
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Feb 2005, magda wrote:

> które pozwolą dość szybko postawić się na nogi. Objawy dość silnej
> depresji, ale może uda się z tego wyjść bez pomocy specjalisty. Na rynku

samemu
nie uda sie - nie kombinuj zglos sie jaknajszybciej do psychiatry

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

2. Data: 2005-02-19 14:10:36

Temat: leki antydepresyjne
Od: magda <m...@j...ktos.pytal> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie- czy ktoś może mi polecić jakieś dostępne bez recepty leki,
które pozwolą dość szybko postawić się na nogi. Objawy dość silnej
depresji, ale może uda się z tego wyjść bez pomocy specjalisty. Na rynku
jednek jest tak duża różnorodność leków, że nie wiem co wybrać. Chodzi mi o
coś silnego, tak, żeby nie otępić organizmu tylko szybko postawić na nogi.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki

--
Wszystko co robimy w życiu, będzie miało swoje konsekwencje w przyszłości,
działajmy więc tak aby w czasie zapłaty nasz bilans wyszedł na plus...

3. Data: 2005-02-19 14:49:07

Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj magda,

W Twoim liście datowanym 19 lutego 2005 (15:10:36) można przeczytać:

m> Witam
m> Mam pytanie- czy ktoś może mi polecić jakieś dostępne bez recepty leki,
m> które pozwolą dość szybko postawić się na nogi. Objawy dość silnej
m> depresji, ale może uda się z tego wyjść bez pomocy specjalisty. Na rynku
m> jednek jest tak duża różnorodność leków, że nie wiem co wybrać. Chodzi mi o
m> coś silnego, tak, żeby nie otępić organizmu tylko szybko postawić na nogi.
m> Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki

nie ma szybko działają cych leków antydepresychnych... a z tych bez
recepty to jakies ziolowe z wyciagiem z dziurwaca, deprim taki ejst,
acz nie wiem jak dziala. niue ufam z definicji lekom ziolowym :>

--
Pozdrowienia,
Beherit

4. Data: 2005-02-19 15:02:31

Od: magda <m...@j...ktos.pytal> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Feb 2005 15:49:07 +0100, Beherit napisał(a):

> nie ma szybko działają cych leków antydepresychnych... a z tych bez
> recepty to jakies ziolowe z wyciagiem z dziurwaca, deprim taki ejst,
> acz nie wiem jak dziala. niue ufam z definicji lekom ziolowym :>

dzięki, ale deprim zupełnie nie działa...
miałam nadzieję, że jest coś silniejszego, co pomoże ruszyć się w ogóle z
łóżka...

--
"Kobieta jest w stanie wszystko wybaczyć...ale nie zapomnieć..."
pozdrawiam serdecznie, Magda

5. Data: 2005-02-19 15:29:19

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Feb 2005 16:02:31 +0100, magda napisał(a):

> dzięki, ale deprim zupełnie nie działa...
> miałam nadzieję, że jest coś silniejszego, co pomoże ruszyć się w ogóle z
> łóżka...

Jak nie chcesz iść do lekarza to możesz spróbować egzorcyzmów,
nagmagnesowanej wody, ciepłe mleko, pół litra itd., ale nie zatruwaj innym
życia. Jest Ci żle to się lecz,a jak da się wytrzymać to nie wymyślaj sobie
choroby.

Makro
--
Panowie ... jesteście oficerami Armii Stanów Zjednoczonych. Oficerowie
żadnej innej armii

6. Data: 2005-02-19 15:51:57

Temat: Re[2]: leki antydepresyjne
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Makro,

W Twoim liście datowanym 19 lutego 2005 (16:29:19) można przeczytać:

> [...]
M> życia. Jest Ci żle to się lecz,a jak da się wytrzymać to nie wymyślaj sobie

brutalne ale prawdziwe :> ewentualnie rob to co lubisz, co ci
przyjemnosc sprawia... zryj czekolade albo kup sobie jakas szmate. a
jakl nie, to idz do psychiatry, on ci przepisze leki mocniejsze. ale
ostrzegam ze leki mocniewjsze nie zaczynaja dzialac natychmiast :>

--
Pozdrowienia,
Beherit

7. Data: 2005-02-19 20:39:20

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@j...ktos.pytal> napisał w wiadomości

> [...]
> coś silnego, tak, żeby nie otępić organizmu tylko szybko postawić na nogi.

Skoro Deprim nie dziala to mozliwe ze potrzebujesz silniejszych lekow,ale te
to juz musialby przepisac lekarz.Osobiscie proponuje udac sie do
specjalisty,czesto jest tak ze wystarczy kilka wizyt,wygadanie sie,wylanie
zolci,kilka porad i nie trzeba siegac po leki.

Magda

8. Data: 2005-02-19 20:50:45

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Feb 2005, [iso-8859-2] Mrówka wrote:

> to juz musialby przepisac lekarz.Osobiscie proponuje udac sie do
> specjalisty,czesto jest tak ze wystarczy kilka wizyt,wygadanie sie,wylanie
> zolci,kilka porad i nie trzeba siegac po leki.

nie znam wiekszej glupoty doradzanie takze poprzez internet osobie
w ciezkiej depresji, ktora o tym mowi jakies dzialanie na wlasna
reke. Jesli ktos, takze z grona znajomych chcialby jakos pomoc
to tylko tak, ze wziac za reke i zaprowadzic do psychiatry poki
nie jest za pozno. Innymi slowy Twoja rada jak powyzej jest
najbardziej odpowiednia. W chwili obecnej istnieja skuteczne
leki antydepresyjne, ktore na dodatek nie powoduja uzaleznienia
ani tez tzw. efektu sedacyjnego (czyli sennosci lub zaburzen pamieci).
Jesli osoba cierpiaca na depresje uda sie do psychiatry otrzyma
pomoc w wyniku ktorej jej nastroj i naped wroci z czasem do
normy, bedzie mogla zyc, pracowac czy uczyc sie. Dalsze proby
na wlasna reke nie przyniosa pozytywnych skutkow bo zarowno
leczenie farmakologiczne jak i ew. uzupelniajaca psychoterapie
musi prowadzic specjalista

P.

9. Data: 2005-02-19 21:21:32

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.BSO.4.58L0.0502192145550.10134@renata.am.t
orun.pl...

> Jesli ktos, takze z grona znajomych chcialby jakos pomoc
to tylko tak, ze wziac za reke i zaprowadzic do psychiatry poki
nie jest za pozno.

Masz racje,ale na sile nie da sie zaciagnac chorego do lekarza,musi on
chciec....

> [...]
na wlasna reke nie przyniosa pozytywnych skutkow bo zarowno
leczenie farmakologiczne jak i ew. uzupelniajaca psychoterapie

..
Dobrze mowisz :) Niestety mialam okazje o slusznosci Twoich slow dowiedziec
sie na wlasnej skorze....
U mnie jak na razie obylo sie bez lekow,szczerze mowiac,szlam do lekarza
(psychologa ) z nadzieje za przepisze mi od razu leki i po nich bede jak
nowonarodzona,a tu zong:) No,ale jak pisalam specjalisci maja swoje metody
na wyciaganie z dolka,czy depresji.

Pozdrawiam.Magda

PS.Dawno Ciebie tutaj nie bylo Piotrze.Milo Cie widziec:)

10. Data: 2005-02-19 22:58:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Masz racje,ale na sile nie da sie zaciagnac chorego do lekarza,musi on
> chciec....

to prawda, wiec trzeba przekonywac, starac sie ... tak mozna pomoc.

> nowonarodzona,a tu zong:) No,ale jak pisalam specjalisci maja swoje metody
> na wyciaganie z dolka,czy depresji.

metody dobiera sie oczywiscie rozne w zaleznosci od potrzeb, co wiecej
trzeba tez wiedziec,ze nie zawsze objawy depresji mina jak reka odjal -
raczej bedzie potrzeba troche czasu, gdy sytuacja wroci do normy,
ale wazne aby chory byl pod opieka lekarza lub psychologa - a najlepiej
obu razem

> PS.Dawno Ciebie tutaj nie bylo Piotrze.Milo Cie widziec:)

:)))

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>