leki etyczne???

1. Data: 2004-07-14 16:01:31

Temat: leki etyczne???
Od: "monia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

heja!!
Ostatnio spotkałam sie z wyrażeniem "leki etyczne", ale nie mogłam znaleźć
nic konkretnego na ten temat, a ciekawi mnie o co chodzi w tym pojeciu.
z góry dzieki za info

2. Data: 2004-07-14 16:36:32

Temat: Re: leki etyczne???
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"monia" <b...@o...pl> writes:

> Ostatnio spotkałam sie z wyrażeniem "leki etyczne", ale nie mogłam znaleźć

Leki wydawane tylko z przepisu lekarza. Znaczy się na receptę.

> nic konkretnego na ten temat, a ciekawi mnie o co chodzi w tym pojeciu.

O paskudny amerykanizm, mający tam uzasadnienie historyczne, a u nas -
żadnego.

MJ

3. Data: 2004-07-14 22:17:19

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozdrawiam
>
> Hehehehe jako przedstawiciel medyczny zdązyłem zauwazyć, że w Polsce słowo
"etyczne" trochę zatraciło sens. MSPANC

...na przepustce...
chlamydia
CISNIENIE KRWI 120/90 czy dobre ?
escherichia coli
Pytanie o toniki na tradzik do cery tlustej (help)....