leki i ospalosc

1. Data: 2002-12-16 11:57:44

Temat: leki i ospalosc
Od: "Lusia71" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Poradzicie? Alicja od zeszlego wtorku bierze Klacid, Prawoslazowy,
Lymphomysot, IRS-19 oraz wieczorem Cleratine. Od 3 dni jest strasznie ospala
i nie taka jak zawsze. Moja Alicja nalezy raczej do zywych sreberek wiec
takie zachowanie strasznie mnie martwi. Siedzi wlasciwie 2 tydzien w domu.
Czy to moze byc spowodowane siedzeniemw domku i tymi lekarstwami, czy
lepiej udac sie do lekarza. Nie ma temperatury, nie kaszle wiecej ...

--
Joanna + Alicja (3 lata) z Krakowa
mailto:b...@i...pl

2. Data: 2002-12-16 21:11:06

Temat: Re: leki i ospalosc
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia71" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=183
>
>Claritine wywołuje ospałość. Jeśli ma alergie niech zmieni na Zyrtec na
przykład, a jaśli nie ma alergii ani wysypki to niech tego nie bierze - a po
co brała Claritine?

skurcze lydek
jeszcze o nadżerce
Problem z kurzajkami
Konferencja - Inżynieria Wiedzy i Systemy Ekspertowe
Suchy kaszel po zapaleniu płuc - pomocy !