leki refundowane a prywatna wizyta u lekarza

1. Data: 2008-08-27 21:44:25

Temat: leki refundowane a prywatna wizyta u lekarza
Od: "rabar-bar" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
pytanie moze banalne, ale trudno znalezc mi na nie odpowiedz
czy korzystajac z prywatnej wizytu u lekarza i dostajac recepte, leki sa
objete refundacja z NFZ? (oczywiscie dot. lekow znajdujacych sie w wykazie
lekow refundowanych)
domyslam sie, ze refundacja lekow nalezy sie tylko osobom objetych
ubezpieczeniem w NFZ. Podczas wizyty w gabinecie prywatnym nikt o takie
ubezpieczenie nie pyta, kto wiec zatem sprawdza, czy taka refundacja mi sie
nalezy czy nie? bo chyba nie pani w aptece przy wydawaniu lekow?
z gory dziekuje za informacje
pozdrawiam
raB

2. Data: 2008-08-27 23:30:56

Temat: Re: leki refundowane a prywatna wizyta u lekarza
Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rabar-bar" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ubezpieczeniem w NFZ. Podczas wizyty w gabinecie prywatnym nikt o takie
> ubezpieczenie nie pyta, kto wiec zatem sprawdza, czy taka refundacja mi

Jeśli lekarz ma umowę z NFZ, to może wystawić ubezpieczonemu choremu receptę
z oznaczeniem o refundacji - musi oczywiście wcześniej upewnić się, że
pacjent jest ubezpieczony.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2008-08-28 20:28:38

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli lekarz ma umowę z NFZ, to może wystawić ubezpieczonemu choremu
> receptę
> z oznaczeniem o refundacji - musi oczywiście wcześniej upewnić się, że
> pacjent jest ubezpieczony.

chodze do gabinetu prywatnego, w zasadzie po recepty. choroba przewlekła.
dostaję normalną refundację taką jak w przychodni, która ma umowę z NFZ.

A.

4. Data: 2008-08-30 18:54:18

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ubezpieczenie nie pyta, kto wiec zatem sprawdza, czy taka refundacja mi
> sie nalezy czy nie? bo chyba nie pani w aptece przy wydawaniu lekow?
A tobie się ten FNZ należy?
Polakiem jesteś?
To gdzie żćźłśę....?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

5. Data: 2008-08-30 22:47:13

Od: "rabar-bar" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.reforma.ortografi.w.interia.pl
Stokrotka
Polskie znaczki to nawyk, czesto nielogiczny :P
Jesli nie masz nic do dodania w temacie (a raczej w co drugim watku masz do
dodania tylko to o ogonkach) to po co w ogole piszesz? Misje masz jakas do
spelnienia?
A NFZ mi sie owszem nalezy. Ale nie mam ochoty ponad miesiac czekac na
wizyte u specjalisty...
pozdrawiam
raB

6. Data: 2008-08-31 14:00:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stokrotka
> Polskie znaczki to nawyk, czesto nielogiczny :P
NIE . Poskie znaczki to dorobek polskiej humanistyki.
"A niechaj wżdy narody i postrone znają,
iż Polacy nie gęsi i swój język mają."
Jeśli mnie pamięć nie myli, to mniej więcej tak właśnie Rej napisał.

> Jesli nie masz nic do dodania w temacie (a raczej w co drugim watku masz
> do dodania tylko to o ogonkach) to po co w ogole piszesz? Misje masz jakas
> do spelnienia?
Zbyt często, tekstu bez śćłńżź.. nie da się czytać,
Gdyby ogonki były, pewnie bym czytała i może coś dodała.
Ale tekstu bez ęćśż... nie czytam, więc i nic nie dodaję.
Uwagą wyrażam rozczarowanie co do zawartości,
wyrażającej brak szacunku do czytelnika.
Myślę, że nie tylko ja mam trudności ze zrozumieniem takiego tekstu.
Każdy kto to czyta, musi się męczyć, wysilać,
a na dodatek tekst często jest niejednoznaczny.

7. Data: 2008-08-31 18:15:38

Od: d0kt0r3k <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 31 Aug 2008 16:00:14 +0200, na pl.sci.medycyna, Stokrotka napisal(a):

> NIE . Poskie znaczki to dorobek polskiej humanistyki.
> "A niechaj wżdy narody i postrone znają,
> iż Polacy nie gęsi i swój język mają."
> Jeśli mnie pamięć nie myli, to mniej więcej tak właśnie Rej napisał.

Mniej niz wiecej. Ą i Ę a wiersza nie rozumiesz.
http://www.obcyjezykpolski.interia.pl/?md=archive&id
=55

"iż" a nie "i" robie wielka roznice.

> Ale tekstu bez ęćśż... nie czytam, więc i nic nie dodaję.

Duza czesc czytelnikow grupy, moze czuc zal z tego powodu

> Każdy kto to czyta, musi się męczyć, wysilać,
> a na dodatek tekst często jest niejednoznaczny.

Nie.

--
| Greetings

przepuklina pachwinowa
nurofen forte +alkohol
jak boli serce?
interleukina-1 (IL-1) - gdzie można wykonać? (Warszawa)
luszczyca