leki refundowane a stare pieczatki lekarskie

1. Data: 2004-03-21 21:18:09

Temat: leki refundowane a stare pieczatki lekarskie
Od: "IRL" <s8y[dropSpam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

odwiedzila mnie dzis w aptece Pani doktor. Wypisala sobie znizkowa recepte i
podbila to pieczatka ze starym nr. 65-....
W momencie gdy dowiedziala sie ze NFZ nie refunduje recept tak podbitych
zaczela mi robic sceny.

Takich pacjentow mamy dziennie nastu, non stop sa afery bo jakas Pani doktor
ma wlasne zdanie na temat zarzadzenia Min Zdrowia sprzed ponad 1/2 roku.

Gdzie nalezy zglosic taki przypadek i jakie sa szanse ze ktos potraktuje to
powaznie?
Czy jakas instytucja jest w stanie zastosowac sankcje wobec takich lekarzu?
Jak znam zycie Izba lekarska co najwyzej pogrozi im palcem
a do mnie nadal beda przychodzic stada pacjentow z pretensjami ze cos
wymyslam.

Ktos juz moze ma jakies doswiadczenia z "walki z wiatrakami" ??

Pozdrawiam!

2. Data: 2004-03-21 21:23:53

Temat: Re: leki refundowane a stare pieczatki lekarskie
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak znam zycie Izba lekarska co najwyzej pogrozi im palcem
do nas izba lekarska już dawno temu przysłała info, bodajże żeby nie
realizować recept lekarzy ze starymi pieczatkami i zeby ich zgłaszać właśnie
do izby

3. Data: 2004-03-22 10:37:52

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:c3l0qj$nvt$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): IRL z adresu <s8y[dropSpam]@gazeta.pl> napisał(a):

[...]
::
:: Ktos juz moze ma jakies doswiadczenia z "walki z wiatrakami" ??

zglos ich do swojego oddzialu NFZ - zdziwisz sie jak szybko lekarz poleci
zmienic pieczatke. w naszej miescinie to wlasnie NFZ kazal zglaszac tych
opornych i jakos wszyscy znalezli droge do zakladu pieczatkarskiego :)
Izba lekarska moze co najwyzej wyslac pismo ze uprzejmie prosi o zmiane
pieczatki - zadnych sankcji nie wyciagnie - bo nie moze. a jak NFZ zagrozi
rozwiazaniem umowy o refundacje lekow, to juz jest jakis srodek przymusu
posredniego :)

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

4. Data: 2004-03-22 16:22:08

Temat: Odp: leki refundowane a stare pieczatki lekarskie
Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaj lek i przefaksuj receptę ( lub prześlij kopię ) do 7 dni do NFZ,
jako realizację z brakami.
NFZ musi ci uznac taką refundację .
r.

5. Data: 2004-03-22 21:31:02

Od: "IRL" <s8y[dropSpam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> rozwiazaniem umowy o refundacje lekow, to juz jest jakis srodek przymusu

Wlasnie takiej informacji bylo mi potrzeba. Dzis Pani doktor pojawila sie w
aptece zeby naskarzyc na mnie do kierownika jaka to przykrosc ja spotkala i
ze "podwazam jej autorytet".
Tyle ze nie chciala sie zgodzic na skarzenie w mojej obecnosci. Uciekła
(dosłownie) tlumaczac sie brakiem czasu. Na szczescie jest jeszcze zapis VHS
z kamery dokumentujacy cale zajscie
-jak dostane zgode to moze umieszcze gdzies na jakims i-netowym serwisie :-)

Nie wiem czy takie cos nie kwalifikuje sie pod:
- zniesławienie,
- naruszenie etyki zawodowej,
Nie wiem czy gdzie indziej jest tak samo ale w Szczecinie szpitalni lekarze
to prawdziwe bydlo
(co prawda krzywdzaca bylaby opinia ze wszyscy).

6. Data: 2004-03-23 11:31:16

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:c3nlut$fck$1@inews.gazeta.pl,
[...]

jezeli masz nagranie tej rozmowy, to spokojine mozesz pojsc z tym do Izby
Lekarskiej. wiem ze panuje powszechne przekonanie ze 'swojego nie tkną', ale
napewno bedzie sie musiala tlumaczyc ze swojego postepowania, a to powinno
jej juz dac troche do myslenia. tylko bez zdenerwowania opisz cale zajscie,
najlepiej na papierze, z kopią zeby potwierdzic zlozenie skargi. cos takiego
komisja etyki bedzie musiala rozpatrzyc. jako zalacznik dolacz kopie kasety
z nagraniem. powodzenia, i trzymam kciuki.

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

7. Data: 2004-03-24 13:26:43

Od: "IRL" <s8y[dropSpam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ram" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> Wydaj lek i przefaksuj receptę ( lub prześlij kopię ) do 7 dni do NFZ,
> jako realizację z brakami.
> NFZ musi ci uznac taką refundację .
> r.

Serdeczne dzięki za porady! Fajnie że można liczyć na wasza pomoc.
Pozdrawiam!

a tak przy okazji to gdzie mogę znaleźć ten przepis o NFZ i 7dniach?

Chloroform
Anytbiotyki enodiynowe ?
kwas salicylowy w recepturze
ALVEO