lekka dieta przed badaniem usg

1. Data: 2005-03-08 18:27:45

Temat: lekka dieta przed badaniem usg
Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

na ile dni przed usg jamy brzusznej powinno sie jesc lekko? co ewentualnie
to moze byc - bardzo mi zalezy, zeby wszystkie organy w badaniu byly dobrze
widoczne, a wczesniej to nie zawsze sie udawalo, mimo espumisanu jedzonego
od 3 dni przed i 12-godzinnej calkowitej glodowki...:(

2. Data: 2005-03-08 19:05:12

Temat: Re: lekka dieta przed badaniem usg
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:422dee21$0$29904$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
> jedzonego
> od 3 dni przed i 12-godzinnej calkowitej glodowki...:(

Zapytaj o to na grupie pl.sci.medycyna, tam są lekarze i Ci odpowiedzą.

Krystyna

3. Data: 2005-03-09 19:04:26

Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d0kt1f$ngm$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
> wiadomości news:422dee21$0$29904$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Zapytaj o to na grupie pl.sci.medycyna, tam są lekarze i Ci odpowiedzą.

badanie jamy brzusznej jak najbardziej jest zalecane przy roznorakich
dietach, sam mam takie badania 2x do roku
przed badaniem jest zalecane nie jesc mniej niz 5h - ja akurat mialem
przypadek ze dowiedzialem sie od tym przed badaniem,
ale pani doktor uznala ze przy mojej diecie niewiele bedzie zalegac, wiec
zrobilem z ograniczeniem tylko 2h przed badaniem
tak przynajmniej jest w enel-medzie

pozdrawiam
Adam

4. Data: 2005-03-09 21:13:05

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d0kt1f$ngm$1@news.onet.pl...

> Zapytaj o to na grupie pl.sci.medycyna, tam są lekarze i Ci odpowiedzą.

akurat lekarze tam najrzadziej bywaja, ale zyczliwi ludzie czesto pisza
wlasne doswiadczenia, ale nie tym razem:(

5. Data: 2005-03-09 21:14:32

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Charazinski" <a...@i...pl> napisał w
wiadomości news:_MHXd.112238$2e4.280@news.chello.at...

> badanie jamy brzusznej jak najbardziej jest zalecane przy roznorakich
> dietach, sam mam takie badania 2x do roku

naprawde? tak profilaktycznie, bez zadnych wskazan? moj maz robi raz do
roku, po operacji.

> [...]
> ale pani doktor uznala ze przy mojej diecie niewiele bedzie zalegac, wiec
> zrobilem z ograniczeniem tylko 2h przed badaniem

ale jakbys przeczytal jeszcze raz moj post, to napisalam, ze nawet 12 godzin
postu nie pomoglo:(

6. Data: 2005-03-09 21:48:38

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widoczne, a wczesniej to nie zawsze sie udawalo, mimo espumisanu jedzonego
> od 3 dni przed i 12-godzinnej calkowitej glodowki...:(

Też tak miałem. Przypuszczam, że winne były drożdże.

7. Data: 2005-03-09 22:15:55

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:422f6652$0$3229$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:d0kt1f$ngm$1@news.onet.pl...

> akurat lekarze tam najrzadziej bywaja,

Bywają, ale najwyraźniej "nie chce im sie gadać" ;(
Spróbuj nadepnąć im na odcisk, to natychmiast dadzą głos ;)

> ale zyczliwi ludzie czesto pisza wlasne doswiadczenia, ale nie tym
> razem:(

Przykro mi, ale daj ludziom trochę czasu, może jednak pojawią się
odpowiedzi doświadczonych życzliwców.

Krystyna

prosba
Ponomarenko - Dieta niskoweglowodanowa
Film o naszych NAJMŁODSZYCH KONSUMENTACH
DZIECI - GRUBASY?
Montignac