lekotka boczna - gdzie najlepiej wykonac zabieg

1. Data: 2006-05-24 11:22:51

Temat: lekotka boczna - gdzie najlepiej wykonac zabieg
Od: m...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

witam
Jestem po badaniu polem magnetycznym i stwierdzono u mnie uszkodzenie
lekotki bocznej...
poleci mi ktos lekarza ktory nie spapra mi tego zabiegu?
mam skierowanie ktore jest wazne na calym slasku ale nie wykluczam tak
ze mozliwosci prywantego zabiegu jesli okaze sie ze bede musial czekac
na zabieg pare miesiecy...wiadomo wtedy moge oczywiscie skorzystac z
uslug gabinetu poza slaskiem.

ps.moze ktos podac przyblizone ceny takiego zabiegu?

2. Data: 2006-05-27 07:26:59

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@p...pl> napisal w wiadomosci
s.com...
> witam
> Jestem po badaniu polem magnetycznym
raczej rezonans

i stwierdzono u mnie uszkodzenie lekotki bocznej...
lakotki

> poleci mi ktos lekarza ktory nie spapra mi tego zabiegu?
no co ty, kazdy spapra, przeciez lekarze nie znaja sie na swojej pracy

jakiego zabiegu?

3. Data: 2006-05-30 20:59:44

Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...pl napisał(a):

> [...]
> uslug gabinetu poza slaskiem.
>
> ps.moze ktos podac przyblizone ceny takiego zabiegu?

Witam!
Jestem w trakcie leczenia moich kolan i myślę, że mogę w jakimś sensie pomoc.
Mieszkam na Śląsku, rezonans magnetyczny miałem robiony w Sosnowcu.
W interpretacji napisano, że uszkodzona jest łąkotka przysrodkowa.
Jak się później okazało interpretacja była błędna.
(paranoja, bo badanie kosztuje 600 pln'ów, więc można powiedziec ze ka kasa
chorych wyrzuciła te pieniądze...)
Dostałem skierowanie na artro ważne na całym śląsku. Dobrą opinią wsród wielu
ludzi cieszą się szpital w PIekarach Śląskich i Sport klinika w Żorach.
Tym tropoem poszedłem. Aby miec zrobiony zabieg musisz skonsultowac się z ich
lekarzami. W Piekarach (trzeba miec skierowanie do poradni) czekałem około 3
miesięcy. W Żorach 3 tyg., wizyta 200 pln. Czas oczekiwania na zabieg w obu
wypadkach ok. 6 miesięcy.TO na kasę chorych.
Jeżeli prywatnie, to polecam klinike w Żorach, koszt artro to koło 3 tys., do
tego mogą dojśc koszty bioimplantów- do 2 tys. NIe wiem jak z terminami, bo
niestety na tą opcję nie mogłem sobie pozwolic.
Jestem własnie po artro w klinice stąd mam rozeznanie, ale proszę to traktowac
orientacyjnie :). Miałem miec robioną transpozycję guzowatosci piszczeli, ale
wycięto mi tylko plice- może to rozwiąże problem.

Szybkiego powrotu do zdrowia życzę i pozdrawiam

Miastonia
kuliste siwienie brody
Plamy na klatce piersiowej
Pytanko o B12