licznik -rrratunku!

1. Data: 2003-04-01 20:15:43

Temat: licznik -rrratunku!
Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
mam licznik Author Logic ( bez instrukcji, jakby kto pytał ;) ) i nie
umiem wyzerowac odcinka. Blondi, jak nic...:( Pomożecie?

--
papa Marcysia

2. Data: 2003-04-01 20:17:33

Temat: Re: licznik -rrratunku!
Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popełniłam:

> mam licznik Author Logic ( bez instrukcji, jakby kto pytał ;) ) i nie
> umiem wyzerowac odcinka. Blondi, jak nic...:( Pomożecie?

Sorry ogromne, to miało pójśc na precla :(
--
papapa, M. gapa... :(

3. Data: 2003-04-02 07:03:45

Temat: Re[2]: licznik -rrratunku!
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 1 kwietnia 2003 o 22:17:33 Można było na grupie przeczytać :

M> Popełniłam:

M> Sorry ogromne, to miało pójśc na precla :(
M> --
M> papapa, M. gapa... :(

Witaj szanowny(a) Marcysia

nie przejmuj się zdarza się nawet deep Blue podobno się myli jak ma grac
w szachy z kim innym niż Kasparow. A Blondynki cóz wszyscy męższczyźni
kochaja blondynki, brunetki, i jaki kolwiek kolor wlosów sobie wymarzysz
zwłaszcza wtedy jak mogą wykazac się znajomością zaawansowanych technik
informatycznych. lub jesli co jakiś czas dostaną na stół jakieś
pysznosci w moim przypadku placki ziemniaczane :-):-)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl

list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna
(none)
wyzsze renty !
Czy kupowac?
PFRON Poszukuję kontaktu z osobami które otrzymały pożyczkę na