lilie ogrodowe

1. Data: 2003-03-04 08:02:17

Temat: lilie ogrodowe
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

w ostatnim numerze DZIALKOWCA
jest oferta wysylkowej sprzedazy cebul lilii z Holandii
:)
gwarantowana jakosc
wszystkie cebulki zimuja w gruncie
kwitna w tym samym roku w 2-3 miesiace po posadzeniu
roslina wieloletnia kwitnaca co roku
cena tez jest chyba OK ( wiekszosc po 2zl cebulka)
:)
z oferty wybralem :
biale lilie trabkowe(pachnace)
lilie azjatyckie (biale , zolte .czerwone, rozowe, pomaranczowe)
lilie orientalne (tez roznokolorowe i pachnace)
:)
czy naprawde lilie wogole
i te ktore chce kupic sa takie maloproblemowe w uprawie
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. kiedy sadzi sie lilie
czy bedzie mozna to zrobic gdy tylko odmarznie ziemia
?

2. Data: 2003-03-04 13:49:25

Temat: Re: lilie ogrodowe
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
> :)
> czy naprawde lilie wogole
> i te ktore chce kupic sa takie maloproblemowe w uprawie?

Nie wiem, jak te, ktore chcesz kupic, ale te, ktore ja mam/mialem
sa/byly bezproblemowe. A pisze czesciowo w czasie przeszlym
jedynie dlatego, ze pewne ich stanowiska zostaly calkowicie
zacienione przez inne rosliny (np. perukowiec). Ale nawet w gaszczu
lilie walcza - wyraznie sa silne.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-03-04 13:56:35

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cena tez jest chyba OK ( wiekszosc po 2zl cebulka)

tylko tyle ?!? nasze w ofertach sa drozsze !

> [...]
> lilie azjatyckie (biale , zolte .czerwone, rozowe, pomaranczowe)
> lilie orientalne (tez roznokolorowe i pachnace)
A mozna podpytac o zrodlo i mozliwosc dokonania zakupu ?

> czy naprawde lilie wogole
Jasne !
A jakie potrafia byc cudowne !!! :-)))

Pozdrawiam
Asia

4. Data: 2003-03-04 15:12:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> tylko tyle ?!? nasze w ofertach sa drozsze !

:)
w ktoryms z centrow te co widzialem
byly od 8 zl za dwie sztuki
:)
a w tym ogloszeniu za 10 zl 5szt
z tym
ze minimalnie trzeba zamowic za 30 zl
a przy zamowieniu powyzej 50 zl otrzymuje sie 5 cebulek gratis
:))))
> A mozna podpytac o zrodlo i mozliwosc dokonania zakupu ?
:)
teraz spadam popracowac
wieczorem zescanuje i wysle Tobie te ogloszenie
:)

> Jasne !
> A jakie potrafia byc cudowne !!! :-)))
> Pozdrawiam
> Asia
:)

5. Data: 2003-03-07 06:40:03

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Mnie też, mnie też!!! A najlepiej wyślij adres na Grupę.
pozdrawiam wiosennie
Goldie

6. Data: 2003-03-07 08:22:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys w "sobocie na dzialce" (tak sie to chyba nazywalo) w TVP mowa byla o
orienpetach - liliach mieszancowych o malych wymaganiach, duzych i obficie
kwitnacych. Niestety od tamtej pory o nich nie slyszalem, ani nie widzialem
ich w sprzedazy. Czy ktos z Was uprawia orienpety?
Nie szukalem tez w internecie, bo nie planowalem ostatnio ich uprawy.
Biezacy watek przypomnial mi o nich.

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2003-03-07 16:41:05

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam, w tamtym roku zakwitla jedna, byla wieksza i mocniejsza oraz miala
wiecej kwiatow niz orientalne, mam nadzieje, ze w tym roku zakwitna trzy
pozostale.
Sprowadzalam z Czech.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

8. Data: 2003-03-08 08:14:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz napisał(a) w wiadomości: ...
>Sprowadzalam z Czech.

Taki nasz los, ze nie mozna u nas kupic tego co sie chce. Ja w czerwcu
wybieram sie do Czech na zakupy ogrodnicze (ale nie lilie, chyba, ze beda
przy okazji).

Pozdrawiam,
Bpjea

Re: zima/oby do wiosny