akcesoria ułatwiające pisanie - 1 klasa

11. Data: 2005-11-10 19:23:10

Temat: Re: akcesoria ułatwiające pisanie - 1 klasa
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yaga" <y...@p...portal.pl> wrote in message
news:dl038g$2474$1@node3.news.atman.pl...
> Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Na Człuchowskiej nie ma, przynajmniej ostatnie trzy lata, kiedy pałętam
się
> tam w celach spacerowych.
> Możliwe, że coś obok, ale nie widziałam.

Witaj, Sąsiadko:)
Ja też nigdy tam nie byłam. (i pewnie nie będę, bo już nam niepotrzebna)
Mówiono mi, że jest w pierwszej albo drugiej bocznej uliczce tuż za bazarem,
na prawo od Człuchowskiej patrząc od Powst. Śl. Kiedyś szukałam, nie
znalazłam, ale potem logopedka w szkole mówiła, że jest na 100% i że kupuje
tam pomoce do szkoły. Nie wiem, może ktoś się uprze i w końcu ją
znajdzie:)))
Anka

12. Data: 2005-11-10 20:33:19

Od: "yaga" <y...@p...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj, Sąsiadko:)

Cześć :-)
Miło Cię czytać... Zanikłaś na czas jakiś...

> [...]
kupuje
> tam pomoce do szkoły. Nie wiem, może ktoś się uprze i w końcu ją

Aaaaaaaa! To już chyba wiem.
Uliczka nazywa się chyba Okoliczna (a może Świtlików?), i zaraz za bankiem
(BGŻ chyba) na rogu jest jakieś malutkie wydawnictwo. Możliwe, że mają tam i
księgarnię. Szyldów w każdym razie za dużych nie mają :-)

Yaga&Kasia (15.08.2002)

13. Data: 2005-11-10 20:35:20

Od: "yaga" <y...@p...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yaga" <y...@p...portal.pl> napisał w wiadomości

> Uliczka nazywa się chyba Okoliczna (a może Świtlików?), i zaraz za bankiem

Świetlików miało być. Przepraszam.

Yaga

14. Data: 2005-11-10 21:31:19

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yaga" <y...@p...portal.pl> wrote in message
> Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Cześć :-)
> Miło Cię czytać... Zanikłaś na czas jakiś...

Nie... Ciągle jestem, tzn. czytuję czasami, ale rzadko się wtrącam, bo czasu
mało, a i dziecię zaczyna powoli z grupy wyrastać. Czas chyba założyć grupę
"nastolatki".:))) Tyle, że mój nastolatek jest akurat w tym cudownym
przejściowym okresie, kiedy i już i jeszcze nie ma z nim problemów.
Trzymajcie kciuki, bo najgorszy okres ciągle przed nami.
A co do księgarni - miejsce opisujesz dobrze. Właśnie tam powinna być. Co do
ulicy... nie mam bladego pojęcia - jest tak mała, że nigdy nawet nie
spojrzałam na jej nazwę. Kiedy jeden jedyny raz szukałam tej księgarni, była
niedziela, ciemno... i nie znalazłam.
Serdeczności,
Anka & Adam (13,5)

15. Data: 2005-11-10 22:39:54

Temat: linek do strony ksiegarni
Od: "M" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.cmppp.edu.pl/ksiegarnia/default.asp?typ=6
&strona=6

Pozdrawiam,
Malgosia

16. Data: 2005-11-10 23:34:29

Temat: Re: linek do strony ksiegarni
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"M" <s...@o...pl> wrote in message news:dl0h5a$k72$1@news.onet.pl...
> http://www.cmppp.edu.pl/ksiegarnia/default.asp?typ=6
&strona=6

I ponoć właśnie te krótkie (na zdjęciu w 4 kolorach) są lepsze od tych
długich żołtych. Cytuję wypowiedź psycholożki i za jej słowa nie biorę
żadnej odpowiedzialności:))) Adam używał tych krótkich i rzeczywiście były
OK.
Anka

17. Data: 2005-11-11 12:26:45

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że możesz zamówić na strie www.nowaszkola.pl

> Jakimi ołówkami piszą Wasze pierszaki?

Nie piszą ołówkami, piszą od pierwszego dnia _piórem_

--
Elżbieta

18. Data: 2005-11-11 12:29:40

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Nov 2005 12:28:32 +0100, Rozs napisał(a):

> Jest też takie cudo, co się nazywa STABILO's move easy - to jest takie
> jakby pióro kulkowe na naboje i bardoz profilowane (dla leworęcznych
> też), ale to się przyda później.

Potwierdzam, jest bardzo dobre właśnie do nauki trzymania. Ciągle nie
rozumiem dlaczego ma się przydać później. Szczerze to nie pojmuję tej
tendencji do pisania przez pierwszaki ołówkiem. Porządne pióro ze stalówką
uczy odpowiedniego nacisku i od razu kształtuje pismo, niczym nie pisze się
tak ładnie jak piórem.
--
Elżbieta

19. Data: 2005-11-11 19:59:14

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewap" <e...@b...wroc.usun.to.pl> napisał w wiadomości

> Jakimi ołówkami piszą Wasze pierszaki? Pani radziła nam HB, ale Paweł
> strasznie naciska i po wymazaniu (a często musi to robić) zostają
brzydkie
> ślady.

Mój zerowkowicz pisze trójkątnym ołówkiem,taki kształt ułatwia poprawne
trzymanie.

Magda

20. Data: 2005-11-11 20:01:58

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czasu
> mało, a i dziecię zaczyna powoli z grupy wyrastać. Czas chyba założyć

Ja jestem ZA:)

Tyle, że mój nastolatek jest akurat w tym cudownym
> przejściowym okresie, kiedy i już i jeszcze nie ma z nim problemów.
> Trzymajcie kciuki, bo najgorszy okres ciągle przed nami.

Hm,ja mam czternastolatke i wlasnie nadszedl okres problemow.

Magda

Zielnik
Karty i ozdoby świąteczne
miecz lub pałka z pianki plus kask