list wysłany z serwisu SamiSobie-Szukam porady prawnej

1. Data: 2003-03-28 00:11:13

Temat: list wysłany z serwisu SamiSobie-Szukam porady prawnej
Od: t...@w...pl (Tyler Durben) szukaj wiadomości tego autora

Od 16-tego roku życia (podczas nauki w szkole zawodowej) lecze się psychiatrycznie,
z rozpoznaniem schizofrenii paranoidalnej.Nie byłem leczony szpitalnie.Obecnie mam
24 lata.Po pierwszym epizodzie byłem leczony przez rok, po następnym roku musiałem
podjąć leczenie ponownie, lecze się bez prerwy do chwili obecnej.Czy przysługuje mi
renta socjalna , jeśli tak - jakie kryteria muszę spełnić by ją otrzymać (chodzi mi
oto jakim stanem zdrowia muszę się wykazać, być może mój stan nie jest na tyle
ciężki by mi należały się świadczenia).
Co powinienem z robić w przypadku odmowy świadczenia, lub przyznania grupy
inwalidzkiej?Czy mogę wymagać podania mi pisemne przyczyny odmowy świadczenia i/lub
grupy inwalidzkiej?