lista miejsc na specjalizacje

1. Data: 2004-11-06 17:18:14

Temat: lista miejsc na specjalizacje
Od: "Dominik" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
gdzie znajde liste na temat ilosci miejsc na specjalizacje (rezydentury itp)
dla lekarzy stazystwo obecnie konczacych staz i majacych przed soba LEP :(((
interesuje mnie chirurgia w woj. mazowieckim

pozdrowienia

2. Data: 2004-11-06 20:54:28

Temat: Re: lista miejsc na specjalizacje
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
:(((
> interesuje mnie chirurgia w woj. mazowieckim

Zawsze mnie fascynwało, jak młodzi ludzie, lekarze, nie umieją znaleźć
takiej informacji....
BP, NMSP

http://www.mz.gov.pl/wwwmz/index?mr=&ms=&ml=pl&mi=&m
x=0&mt=&my=147&ma=3301

--
Jola
A. Einstein: "Dwie rzeczy są nieskończone...

3. Data: 2004-11-07 08:13:41

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze mnie fascynwało, jak młodzi ludzie, lekarze, nie umieją znaleźć
> takiej informacji....

Ale miewasz fascynacje ........ bez komenatrza
Izabela

4. Data: 2004-11-07 10:32:59

Od: "Luki" <l...@p...Musisz_wyrzucioc_to_zdanie_jesli_chcesz_do_mnie_napisac.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze mnie fascynwało, jak młodzi ludzie, lekarze, nie umieją znaleźć
> [...]

Ja bym nie generalizowal, bo akurat wiekszosc mlodych lekarzy, ktorych
interesuje ta informacja (czyli ok 3.000 osob) bez problemu potafia sobie to
znalezc, ale czaem znajdzie sie ktos kto nie potrafi... zdarzaja sie
wyjatki.

> Jola
> A. Einstein: "Dwie rzeczy są nieskończone...
> wszechświat i ludzka głupota"

hmm :)

Łukasz
Istnieją dwie bezgraniczne rzeczy - wszechświat i ludzka głupota. Co do
wszechświata nie jestem całkiem pewien...
http://lukiphoto.of.pl/

Operacja to dobre rozwiązanie na nawracającą sie domę płucną?
Witamina A
Wymioty u 3 tygodniowego malca i zapchany nosek
Zapalenie rogówki
Acne vulgaris - CURACNE - opinie