listwy przypodłogowe

1. Data: 2009-09-09 09:18:55

Temat: listwy przypodłogowe
Od: "Grzegorz Damps" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Położyłem panele w salonie i chce zamontować listwy podłogowe. Mam w dwóch
miejscach kąty rozwarte (135st). I tu zaczyna się problem. Jak wykonać styk
listew przypodłogowych (PCV z ukrytym łaczem), aby efekt był estetyczny?
Macie jakies sposoby?

Pozdrawiam
Grzegorz

2. Data: 2009-09-09 10:16:30

Temat: Re: listwy przypodłogowe
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 9, 11:18 am, "Grzegorz Damps" <g...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> listew przypodłogowych (PCV z ukrytym łaczem), aby efekt był estetyczny?

Jesli listwy drewniane to odpowiednie skosy w listwach i jest
estetycznie.

--
ZZ@private

3. Data: 2009-09-09 10:28:17

Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ pisze:

> Jesli listwy drewniane to odpowiednie skosy w listwach i jest
> estetycznie.
>
> --
> ZZ@private
jeżeli listwy plastikowe lub MDF to też skosy w listwach i odrobina
silikonu żeby nie miały tendencji ro robienia szparki.
gotowych narożników o takich kątach raczej nie kupisz.
Jak masz zacięcie modelarskie to możesz rozciąć dwa kątowniki 90 st i
skleić je po odpowiednim przycięciu żeby uzyskać żądany kąt, ale czy wato ?

-------------okulary UVEX--------------najlep sza oferta
allegro - okulary UVEX - najlepsz oferta
Mikrofala -proszę o radę
Lodowka Bosch KGN 36X74
Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?