lodowka Siemens

1. Data: 2002-08-13 15:57:13

Temat: lodowka Siemens
Od: "Anna Michalewicz" <a...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pytam :)
jakie opienie o firmie?
czy ktos moze ma?
upatrzylam sobie i zarezerwowalam model do zabudowy KI31C03. Jest to model
sprzed ok.2 lat, ale w niezlej jak na Siemensa cenie - 2.000,- zl
(przeceniony, bo starszawy ;)), skladany w Niemczech, z 3 temperaturami:
zamrazalnik -18, chlodziarka 4-8, i tzw. komora piwniczna 5-12.
Wydaje sie cicha - 42 dB.
W podobnej cenie jest Bosch KIM3074, ale standard, tzn. na dole zamrazalnik,
u gory chlodziarka.
Co byscie wybrali???

pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-08-13 16:52:04

Temat: Re: lodowka Siemens
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Aug 2002, Anna Michalewicz wrote:

> Witam i pytam :)
> jakie opienie o firmie?

Jak najlepsze.

> czy ktos moze ma?

Od trzech lat wolnostąjąca Siemens (numerka nie pomnę), dwuagregatowa.

> [...]
> (przeceniony, bo starszawy ;)), skladany w Niemczech, z 3 temperaturami:
> zamrazalnik -18, chlodziarka 4-8, i tzw. komora piwniczna 5-12.

Dziwi stosunkowo wysoka minimalna temperatura zamrażalnika. U mnie wyciąga
poniżej -30.

> Wydaje sie cicha - 42 dB.

Sprzęt Siemensa jest generalnie bardzo cichy.

> W podobnej cenie jest Bosch KIM3074, ale standard, tzn. na dole zamrazalnik,
> u gory chlodziarka.
> Co byscie wybrali???

Bosch i Siemens to w sprawie lodówek jedno i to samo - różnią się rączkami
i półeczkami. Wybierz więc tę, która Ci się bardziej podoba.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-08-13 18:52:00

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0208131845290.3988-100000@joanna.
jfedor.org...

> Bosch i Siemens to w sprawie lodówek jedno i to samo

Lodowek i calej reszty AGD. Siemens wykupil dzial AGD Bosha, robia
praktycznie to samo, z tym ze to Siemens w tym malzenstwie rzadzi.

J.

1. Data: 2002-08-14 08:48:50

Od: "Anna Michalewicz" <a...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszystkie uwagi :))