lodówka do zabudowy - wymiary

1. Data: 2007-10-13 23:38:28

Temat: lodówka do zabudowy - wymiary
Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić lodówkę z zamrażarką do istniejącej zabudowy. Poza wymiarami
wnęki muszę zwrócić uwagę na to, na jakiej wysokości jest podział między
drzwiczkami dolnej i górnej komory. Górna krawędź dolnych drzwiczek zabudowy
biegnie na wysokości 75 cm ponad dolną krawędzią wnęki (sama wnęka ma 185.5
cm wysokości). Nowa lodówka musi mieć zatem dolne drzwiczki o górnej
krawędzi na wysokości =<75 cm od ziemi, a górne o dolnej krawędzi >=75
(można to skorygować stawiając lodówkę we wnęce na cokole, ale tylko w
niektórych przypadkach). Takie wymiary nie są podawane w sklepach
internetowych które odwiedziłem, a średnio mi się uśmiecha biegać z miarką
po marketach. A może linia podziału drzwiczek w zabudowach jest na
uniwersalnej wysokości i wszystkie lodówki są do tego dopasowane? Poradźcie
coś.

Dzięki
strach

2. Data: 2007-10-14 08:16:35

Temat: Re: lodówka do zabudowy - wymiary
Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

a średnio mi się uśmiecha biegać z miarką
> po marketach.
Jeśli chcesz sie dokładnie przekonać że lodówka pasuje do twojego układu
drzwiczek to lepiej idź na spacerek po marketach.
Prdr
Qbanczyk

3. Data: 2007-10-14 08:20:14

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Oct 2007 01:38:28 +0200, "strach" <s...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
>po marketach. A może linia podziału drzwiczek w zabudowach jest na
>uniwersalnej wysokości i wszystkie lodówki są do tego dopasowane? Poradźcie

A na stronach producentów szukałeś? Część z nich ma tam rysunki montażowe.

Renowacja antyków - Łódź
bergoff, elo
farba lateksowa
Blok bez podpiwniczenia
Firma która wybuduje dom - z referencjami i z polecenia