lodowka - dziwne odglosy

1. Data: 2009-10-03 23:30:55

Temat: lodowka - dziwne odglosy
Od: "msk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzecz tyczy sie lodowki. Niewazna marka. Cudo jest wszystkomajace i nowe
(kilkudniowe). Raz na jakis czas wlacza sie tryb "fryzjerski" - odglosy z
onej lodowki przypominaja mniej wiecej maszynke do strzyrzenia wlosow (tylko
duuuzo glosniejsze) i trwaja od ok. 20 sekund do ok 3 minut. Potem jest
spokoj na pare godzin. Ktos wie o co moze chodzic? To jest to 42 decybele?
Poza tym efektem "fryzjerskim" maszyna dziala jak powinna (do tego jest
wypoziomowana, odstala sie przed pierwszym uruchomieniem ok. 10 godzin,
wszystkie boki sa odsuniete od mebli iscian kilka cm. Co ciekawe nie bylo
tak, ze jak odpalilem po raz pierwszy to sie wlaczylo toto, pojawililo sie
po jakis 2ch dniach i neka mnie co jakis czas...

2. Data: 2009-10-03 23:53:51

Temat: Re: lodowka - dziwne odglosy
Od: Łukasz Rostalski <l...@n...wytnij.rostalski.pl> szukaj wiadomości tego autora

msk pisze:
> spokoj na pare godzin. Ktos wie o co moze chodzic? To jest to 42 decybele?

Mi przy mojej lodówce powiedzieli (serwis) że to co podają w decybelach
tyczy się pracy ciągłej i nie podlega reklamacji a jak sobie lodówka
brzdęknie, trzaśnie, mruknie, huknie raz na jakiś czas to tak ma być :/

Łukasz Rostalski

3. Data: 2009-10-04 00:00:06

Od: "msk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rozumiem brzedki, kweki (nawet pierniecia), ale to jes maszynka do
strzyzenia podlaczona do wzmacniacza! I trwa to nawet kilka minut -
ewidentnie cos sie zalacza i wylacza (a nie bulgocze w miedzyczasie).

4. Data: 2009-10-04 06:26:08

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "msk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Raz na jakis czas wlacza sie tryb "fryzjerski" - odglosy z onej lodowki
> przypominaja mniej wiecej maszynke do strzyrzenia wlosow (tylko duuuzo
> glosniejsze) i trwaja od ok. 20 sekund do ok 3 minut.

Od 20 sekund do 3 minut pracuje sprężarka lodówki która drgając na
elastycznym zawieszeniu mikrofonuje, przenosząc swe drgania na inny
element - ściankę, skraplacz, podstawę, itp. A dalej, głos się niesie...
Odwrócił bym lodówkę tyłem od ściany, połeżył się na podłodze z dobrą
latarką i czekał bym na tę maszynkę do strzyżenia.
A potem, dotykając dłonią poszczególnych elementów znalazłbym tę drgającą
rurkę co opiera się tam gdzie nie trzeba.
Jeszcze bym zakołysał agregatem i spryskał bym olejem silikonowym gumy -
podkładki zawieszenia sprężarki.
A może został gdzieś na dole kawałek styropianu lub rurka skroplin wypadła z
miseczki i źle leży...

Pozdrowienia!
Tadeusz

5. Data: 2009-10-04 08:14:51

Od: Chris <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

msk pisze:
> Rzecz tyczy sie lodowki. Niewazna marka.

lodówka liebherr ?? jak by co one tak mają i serwis twierdzi że tak ma
być :)

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
Chcesz się pośmiać ? http://just4fun.pl/ zapraszam.

6. Data: 2009-10-05 09:31:41

Od: Lisciasty <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Paź, 01:30, "msk" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
> duuuzo glosniejsze) i trwaja od ok. 20 sekund do ok 3 minut. Potem jest
> spokoj na pare godzin. Ktos wie o co moze chodzic?

Jak to jest taka lodówka która sama się czyści z lodu,
to mogą być właśnie te odgłosy pracy skrobaczek :]

Pzdr.
L.

7. Data: 2009-10-05 11:27:08

Od: "R" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

....a może zakradająca się żona? piwo nie znika? ;-)

8. Data: 2009-10-05 13:58:15

Od: Greg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli to lodowka Ariston to trzeba by dobrze wypoziomowac.
A nawet bardzo dobrze wypoziomowac :)

pzdr

9. Data: 2009-10-06 07:01:15

Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> onej lodowki przypominaja mniej wiecej maszynke do strzyrzenia wlosow
> (tylko duuuzo glosniejsze) i trwaja od ok. 20 sekund do ok 3 minut.

Może kawałek folii lub styro zahacza o śmigiełko wentylatora?

10. Data: 2009-10-06 19:46:26

Od: "msk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadajac na pytania i sugestie.
1. To nie zona. Ilosc piwa w lodowce sie zgadza
2. To raczej nie wiatrak - odglosy dobywaja sie niezaleznie od
dzialania/niedzialania wiatraka
3. Marka lodowki to Amica
4. Manewr z odwroceniem lodowki wykonalem. Poprzygladalem sie,
poprzykladalem ucho. Wyglada na to, ze dzwiek maszynko do strzyzenia
dochodzi z malej bialej kostki, z ktorej wychodza (chyba) miedziane rurki ->
http://img207.imageshack.us/img207/6972/lodowka002ma
le.jpg
Wszystkie rurki probowalem recznie "blokowac" eliminujac drgania - nic nie
pomaga, choc dzwiek nieco sie zmienia. Po glebszym przemysleniu oprocz
maszynki do strzyzenia dzwiek mozna porownac do akumulatorowego kompresora
samochodowego do pompowania kol.
5. Mam wrazenie (ale to moze omamy - zaznaczam po raz kolejny - ilosc piwa w
lodowce sie zgadza), ze z czasem czestotliwosc zalaczania "maszynki do
strzyzenia" sie zmniejsza, natomiast jak juz sie zalaczy to tra to coraz
dluzej (ok. 5 minut).
6. Co ja mam powiedziec serwisowi gwarancyjnemu (ma ktos doswiadczenia z
serwisem Amiki?). Przylezie fachowiec i bedzie czekal 2, 3 godziny zanim
maszynka sie wlaczy?

Jakies idee, pomysly, sugestie? Mam sie przyzwycxaic, czy jest szansa, ze da
sie to cholerstwo wyeliminowac albo sciszyc? Podkreslam jeszcze raz. Zona w
tym oprzypadku jest poza podejzeniem!

co grzejnik
Wtyczka Schuko (bez bolca) -> "C/E/F" (z bolcem)
Płyta betonowa KRATKA na trawe
Lodówka
Czy duze kafelki w kuchni na scianie?