lodówki-2 agregaty czy jeden? no frost?

1. Data: 2004-01-09 12:57:37

Temat: lodówki-2 agregaty czy jeden? no frost?
Od: "m...@o...pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o radę:

czy warto wydać więcej by mieć 2 agregaty w lodówce?
czy wykorzystuje się to tylko w momencie odmrażania - można jedno z urządzeń -
chłodziarkę lub zamrażarkę?
czy lodówki no frost są warte zainteresowania? Słyszałam, że trzeba wszystko
pakować i są bardziej energochłonne?

Będę niezmiernie wdzięczna za opinie na ten temat.

Aha, i jeszcze jedno: co sądzicie o Elektroluxie?

Z góry dziękuję.

1. Data: 2004-01-09 13:15:17

Temat: Re: lodówki-2 agregaty czy jeden? no frost?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chłodziarkę lub zamrażarkę?
> czy lodówki no frost są warte zainteresowania? Słyszałam, że trzeba wszystko

Sprawdź w archiwum -> www.google.pl -> Grupy dyskusyjne -> Zaawansowane
wyszukiwanie w grupach dyskusyjnych

A jako, że mam dobry dzień - masz link bezpośredni :-) - oto on:
http://glinki.com/?l=SnyM

A na przyszłość odpowiedzi szukaj tutaj: http://ag.bocznica.org ;-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-01-09 14:19:07

Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

9 Jan 2004 13:57:37 +0100, "m...@o...pl"
<a...@p...onet.pl> pisze:

>Bardzo proszę o radę:
>
>czy warto wydać więcej by mieć 2 agregaty w lodówce?

Nie warto.

>czy lodówki no frost są warte zainteresowania? Słyszałam, że trzeba wszystko
>pakować i są bardziej energochłonne?

Dokładnie tak.

>Aha, i jeszcze jedno: co sądzicie o Elektroluxie?

Średnio dobra firma. Powiedzmy: górny pułap stanów
średnich. Ale to zalezy od modelu oczywiście.
--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

Ogrzewanie gazowe
Tapety papierowe zerwać muszę
[spam] I-BOX - UNIVERSAL - Hansgrohe zestaw podtynkowy
Stolarz (Wroclaw)
(spam) Meble