lodowki szukam 200 cm bez zamrazarki

1. Data: 2007-01-02 11:49:07

Temat: lodowki szukam 200 cm bez zamrazarki
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

sa takie lodowki?
Jako grzebie w sklepach netowych i nic nie moge wyczaic. Moze ktos zna
jakis konkretny model?
Lodoweczka ma byc wolnostajaca a zamrazarka malutka do zabudowy. O ile
zamrazarki male znalazlem to przy lodowce poleglem.
BTW po Swietach bylismy w Media Markt i pan sprzedawca na wszystkie
pytania mial jedna odpowiedz - Niech panstwo kupia side by side to teraz
wszyscy kupuja :)
A na konkretne pytanie odpowiedzial pan se znajdzie w internecie na
pewno cos bedzie :)

pozdr

PanTalon

2. Data: 2007-01-03 07:41:05

Temat: Re: lodowki szukam 200 cm bez zamrazarki
Od: tescu <t...@M...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

electrolux ma w ofercie chlodziarke wolnostojaca o wys 160cm
http://www.electrolux.pl/node111.asp?ProdID=24537

tescu

www.solidnekuchnie.pl

3. Data: 2007-01-03 09:40:46

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sa chyba jeszcze Vestfrost oraz Siemens czy Bosch.
Poszukaj na portalach, da sie znalezc.
JaC

It has removed 2869 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

4. Data: 2007-01-03 11:00:26

Od: j...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> sa takie lodowki?

Po 3 minutach znalazłem np. takie chłodziarki (chociaż trochę
niższe niż 200 cm):

Siemens: KS 38K464
Liebherr: Kes 42600, K 42600, KBes 4250, KB 4250
Gorenje: R61391W, R61391E

Wystarczyło wejść na stronę producenta ...

Pozdrawiam i życzę dalszych owocnych poszukiwań

5. Data: 2007-01-03 13:56:44

Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@i...pl wrote:

> [...]
> niższe niż 200 cm):
>
> Siemens: KS 38K464
> Liebherr: Kes 42600, K 42600, KBes 4250, KB 4250

dzieki

tez juz znalazlem

niestety 200 cm bez szans

pozdrawiam

PanTalon

6. Data: 2007-01-03 15:22:36

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdź tego Vestfrosta.
JaC

> niestety 200 cm bez szans

It has removed 2869 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

ubytki w gresie szkliwionym
kostka granitowa
Expres Ciśnieniowy Krups - opinie.