lodowko zamrazarka

1. Data: 2005-09-11 08:45:03

Temat: lodowko zamrazarka
Od: mana93 <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje instrukcji obslugi do lodowko zamrazarki WHIRLPOOL sprzet o
5-cio letni ,szczegolnie chodzi mi o to na ile ustawic teperature i ile
mniej wiecej chodzi od wlaczenia,czy przycisk pomaranczowy ma byc
wlaczony czy nie . Z GORY DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

2. Data: 2005-09-11 16:52:55

Temat: Re: lodowko zamrazarka
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mana93" <u...@d...idealny.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mniej wiecej chodzi od wlaczenia,czy przycisk pomaranczowy ma byc
> wlaczony czy nie . Z GORY DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI

Rozrzewnila mnie ta prosba. Nie wie istota jak sie lodówka nazywa, ale każe
nam do niej instrukcje poszukac.
Radzilbym nacisnac czewony guziczek. W głowie. on słuzy do poprawnego
formulowania pytan na usenecie.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt