łokcie

1. Data: 2003-07-23 20:55:33

Temat: łokcie
Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób można wybielić powstałe plamy na ciele np. przez odgniecenia.
Wygląda to jak brud!
- pozdrawiam i proszę o poradę
K.

2. Data: 2003-07-24 07:03:20

Temat: Re: łokcie
Od: "Kredka" <p...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jaki sposób można wybielić powstałe plamy na ciele np. przez
odgniecenia.

Odgniecenia? To zelazkiem ;P

A tak powaznie, to z tego co wiem, do rozjasniania skory swietnie nadaje sie
cytryna

Pozdrawiam
Kredka

3. Data: 2003-07-24 07:06:17

Od: "Kredka" <p...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak powaznie, to z tego co wiem, do rozjasniania skory swietnie nadaje
sie
> cytryna

Chodzi mi konkretnie o przekrojenie cytryny na pol, polozenie sie na
brzuchu, ksiazka, polowki cytryny pod lokcie i przeczytac kilka rozdzialow..
pomoze.

4. Data: 2003-09-06 21:38:53

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl> napisał w wiadomości
> W jaki sposób można wybielić powstałe plamy na ciele np. przez
odgniecenia.
> Wygląda to jak brud!
> - pozdrawiam i proszę o poradę
> K.
> nic tak nie pomaga jak kwasek cytrynowy - na stałe mam go w łazience, a
dodatkową zaletą jest ,że dodany do maseczki zwęża pory !

dawkowanie
Mozg poza czaszka, nieco drastycznie
czy kobieta moze wiedziec ze jest w ciazy tydzien po stosunku?
Hydroksyzyna, Cloranxen - ???
Drzenie powieki