lokiec tenisisty?prosze o porade

1. Data: 2009-01-27 18:23:22

Temat: lokiec tenisisty?prosze o porade
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, wczesniej pisalem o mojej przypadlosci dretwienia palcow w nocy przy
zgietych lokciach.
Przy prostych jest ok.

bylem prywatnie u neurologa za duzo nie powiedzial niby wszystko ok,
skierowal mnie na badanie EMG badanie obwodowe nerwow?
do slupska lub szczecina.
przepisala jakies tabletki i b12 1000mg w zastrzykach 10 strzalow co drugi
dzien.

pytanie
jak to EMG wyglada?bo dzwonilem to mowia ze 30zl za nerw. o co w tym chodzi?

czy jest szansa ze zastrzyki pomoga ?

jeszcze pytanie silownie moge sobie odpuscic zero przeciazen na lokcie/czy
mozna cos tam pouprawiac bo nie widzi mi sie nic nie robienie.........

2. Data: 2009-01-27 19:41:15

Temat: Re: lokiec tenisisty?prosze o porade
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jan 2009 19:23:22 +0100, bartek wrote:

> bylem prywatnie u neurologa za duzo nie powiedzial niby wszystko ok,
> skierowal mnie na badanie EMG badanie obwodowe nerwow?

Bardzo słusznie skierował :)

> do slupska lub szczecina.
> przepisala jakies tabletki i b12 1000mg w zastrzykach 10 strzalow co drugi
> dzien.

Są tacy, co tak zlecają, są tacy, co nie.

> pytanie
> jak to EMG wyglada?bo dzwonilem to mowia ze 30zl za nerw. o co w tym chodzi?

Chodzi o sprawdzenie w którym miejscu nerw jest uszkodzony. Tak, jak (w
uproszczeniu) przy diagnostyce elektryki w samochodzie na przyklad.
W praktyce nerw jest "kopany" prądem o określonych parametrach. Nie jest
to bardzo przyjemne, ale da sie wytrzymać.

> czy jest szansa ze zastrzyki pomoga ?

Trudno powiedzieć.

> jeszcze pytanie silownie moge sobie odpuscic zero przeciazen na lokcie/czy
> mozna cos tam pouprawiac bo nie widzi mi sie nic nie robienie.........

Rowerek stacjonarny sobie zapodaj. Albo orbitreka. Albo pobiegaj. Jest
dużo form aktywności fizycznej nie obciążających kończyn górnych i
kręgosłupa szyjnego.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

3. Data: 2009-01-27 21:26:18

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Rowerek stacjonarny sobie zapodaj. Albo orbitreka. Albo pobiegaj. Jest
> dużo form aktywności fizycznej nie obciążających kończyn górnych i

no tak
ale jak juz wyjdzie ze to nerwy lokciowe... w dwoch lokciach identycznie by
nagle padly?
co wtedy ???????

4. Data: 2009-01-27 21:32:54

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym nadmienic ze lokiec mnie nie boli ani zadnego bolu nie ma tylko
dretwienie
to poczatkowa faza?

5. Data: 2009-01-27 21:37:40

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jan 2009 22:26:18 +0100, bartek wrote:

> no tak
> ale jak juz wyjdzie ze to nerwy lokciowe... w dwoch lokciach identycznie by
> nagle padly?
> co wtedy ???????

1. Jak wyjdzie, to się będziesz martwić.
2. Jeśli tak wyjdzie, to czekają Cię pewnie dodatkowe badania.

Wróżką nie jestem, więc nie powiem więcej :D

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

Profilaktyka w chorobie wrzodowej
Chyba grzybica
www.polecam-lekarza.pl - nowy serwis dla pacjentów i lekarzy.
Dopuszczalna dawka dla kwasów omega-3