łosoś

1. Data: 2004-12-21 22:07:09

Temat: łosoś
Od: Ramona Lenartowicz <r...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy ochotę ma łososia w wigilię (karpik też oczywiście będzie). Jak
smażyć takiego łososika ? Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
ramona^

1. Data: 2004-12-21 22:31:56

Temat: Re: łosoś
Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Ramona Lenartowicz
Tue, 21 Dec 2004 23:07:09 +0100 napisałeś:

> Mamy ochotę ma łososia w wigilię (karpik też oczywiście będzie). Jak
> smażyć takiego łososika ? Bardzo proszę o pomoc.

_filety_ polozyc skora do dolu na wysmarowana blaszke. lekko posolic,
pokropic sokiem z cytryny (smialo) na to polozyc cieniutkie plasterki masla.
zapiekac w piekarniku ok 15 minut w 180C. po wyjeciu posypac drobnokrojonym
koperkiem. mi i rodzinie to wystarcza do pelni szczescia.
--
Laik

1. Data: 2004-12-21 22:38:10

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 21 décembre 2004 ŕ 23:07:09, vous écriviez :

> Mamy ochotę ma łososia w wigilię (karpik też oczywiście będzie). Jak
> smażyć takiego łososika ? Bardzo proszę o pomoc.

Normalnie, tak jak karpia.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-12-22 07:33:19

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ramona Lenartowicz napisał:
> Mamy ochotę ma łososia w wigilię (karpik też oczywiście będzie). Jak
> smażyć takiego łososika ? Bardzo proszę o pomoc.
>
> Pozdrawiam
> ramona^

nie wiem jak sie smazy lososika ale losos lubi sklarowane maslo i
przyrumienienie na zloto.
Ponadto lososia lubie upieczonego lososia w piekarniku zawinietego w
folie, folie smaruje maslem, tam gdzie bedzie lezala ryba, do folii
dodaje galazke koperku. po upieczeniu posypuje uprazonymi migdalami i
skrapiam cytryna.
przed pieczeniem czy smazeniem rybe mozna natrzec sola i bialym pieprzem
albo przyprawa do ryb.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl