lozko do masazu

1. Data: 2002-01-29 18:22:09

Temat: lozko do masazu
Od: Slawek Jaszczuk <s...@c...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Chcialbym kupic nowe lub jeszcze lepiej uzywane lozko do masazu.
Czy mozecie polecic mi producentow takich urzadzen?

Dziekuje serdecznie,
Slawek

2. Data: 2002-01-29 21:18:26

Temat: Re: lozko do masazu
Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje sie, ze nie ma znaczenia firma, ktora wyprodukowala lozko do
masazu...
i tak najwiecej liczy sie to, co TY chcesz na tym lozku wykonywac. To
przeciez nie lozko masuje pacjenta, tylko masazysta. Swoja droga...czyzbys
chcial otworzyc sobie gabinet masazu?

pozdr.
robercikus

Użytkownik "Slawek Jaszczuk" <s...@c...univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:slrna5dq4d.si7.slawek@cogito.univ.gda.pl...

3. Data: 2002-01-31 19:40:27

Od: "Katarzyna G." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rehabilitacja-akson.pl/fotele.htm

Pod powyższym adresem są fotele masujące, może o coś takiego Ci chodzi?

Pozdrawiam

Katarzyna G.

uwaga
przewóz on na rehabilitację